Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disszociatív identitás

Milyen multiplex személyiséggel létezni?

Válasz Jászvilcsinek

2013. június 27. 09:00 - King of Shadows

   Jászvilcsi hozzászólásait ebben a bejegyzésben lehet elolvasni, csak itt válaszolok neki a szöveghosszt érintő korlátozások miatt. Lehet, hogy így kicsit fura lesz a szöveg, de pillanatnyilag jobb megoldás nem jut eszembe.

   Először is hangsúlyoznám, hogy nem vagyok szakember, sem ebben, sem másban. Csak érettségim van, hogy egészen pontosak legyünk. Tehát az amit tudok, nagyrészt saját tapasztalatból van, vagy más multiktól.

   Egészen pontosan ezzel nem, mással viszont igen. Az, hogy eredményes volt-e, az már ... vitatott (Pedig ortodox módszereket használtak...). Azt, hogy lehet-e hozzá szakembert találni pont nem tudom, mert sosem kerestem, de olvastam bizonyos pszichológusoknál, hogy foglalkoznak vele.

  Általában "King" (a test nevét használom, és azt nem fogom leírni) működik itt, tehát én. Ha másvalaki hozzászól, azt színkóddal szoktam jelezni. Én vagyok a domináns alter, tehát elég nagy esélyed van rá, hogy máskor is én leszek itt, ahogy élőben is én szoktam beszélgetni, feltéve, hogy senki sem akar előjönni.

 

   Igen, a névválasztásnak a domináns szerepemhez is van köze, de annál sokkal bonyolultabb is. Egy karaktertől vettem át, mert az is azt csinálta, amit Shadow (Bizonyos értelemben. Ha már itt tartunk, egy meghatározó politikus is épp ugyanazt műveli. Azt mindenki kitalálhatja, hogy kire gondolok...). Egyébként az összefogás Sithis dolga, ahhoz nekem semmi közöm (Igen? Én eddig azt hittem az E'14-é, de úgy látszik lemaradtam valahol...).

   A becsukott szemmel váltás elsősorban praktikus okokra vezethető vissza. Úgy nehezebb észrevenni, nem könnyeznek a szemek a fény miatt - legalábbis kevésbé - nem szédülsz, nem látsz mindenből kettőt - vagy többet - az átmeneti időszakban, stb.
Váltani meg néha muszáj, mert bizonyos altereknek jobban mennek bizonyos feladatok (Vannak olyan dolgok amik meg egyáltalán nem mennek némelyikünknek, mint a szociknak a kormányváltás.), vagy csak unalmasnak (fárasztónak, stb) találjuk az adott tevékenységet, míg a másik szívesen foglalkozik vele.
Nem csak a "stresszhelyzet" okoz váltást, hanem minden, ami egy alterrel kapcsolatos, vagy csak érdekli őt.

   Mindig a testet látod - az nem változik - csak nem feltétlenül érzed azt a sajátodnak. Szóval ő is ugyanazt látja, amit mindenki más, csak időnként fura lehet. Legalábbis saját magamból kiindulva ezt gondolom.
Nincs is nőnemű (transznemű) alterem! De - amennyire én tudom - ha lenne, az is ugyanazt látná, amit mindenki más, csak furcsa lenne neki. Egyébként a gyerek alterekre is ugyanez vonatkozik, ahogy az egyéb disszonáns korúakra is (Az alterek koráról már amúgy is akartál írni egy postot, csak sosem jut rá időd. Talán kevesebb Highlandert kellene nézned, és többet kellene írnod...). Ők is öregebbnek, vagy fiatalabbnak látják - és érzik is - a testet, mint annak lennie kellene. Ahogy nagyobbnak, vagy kisebbnek is.

   Köszönöm. Eddig úgy tudtam, hogy jó esetben is csak átlagos az IQ-m, az EQ-m viszont nagyon magas.
Munkanélküli vagyok, de az főleg annak tudható be, hogy se végzettségem, se önbizalmam, se tapasztalatom, se stb. (Most azt kérdezik, hogy tisztességesen boldogultam-e? Mi az, hogy??? Nagyon is!!!) Azt, hogy multi vagyok nem vennék észre, csak kivételes esetekben. (Más multik, vagy azok a többségiek, akik láttak már közelről multit észrevehetik. Mások nem szoktak rájönni, már csak azért is, mert nem tudják, hogy mit figyeljenek.)

   Egyszer volt párkapcsolatom, gyakorlatilag pár hónapig, de sem előtte, sem utána nem volt. Viszont ennek sem sok köze van ahhoz, ami vagyok, inkább a személyiségem, és az életmódom miatt alakult így. Meg főleg a kinézetem miatt (Ha megnézed ez megfigyelhető Kristie-nél is).
De, nagyon is érzékeli, ahogy már írtam, ebben teljesen biztos vagyok. Ahogy Shadow is érzékeli, hogy emberi testben van, pedig nem is ember.

   Általános hetedikben, vagy nyolcadikban. Év vesztes vagyok és sosem buktam, szóval kiszámolhatod, hogy mennyi idős voltam akkor, de nekem most nincs kedvem matekozni (Tényleg meg kéne már írni azt a postot az életkor-anomáliákról...). Egészen pontosan onnan kezdve létezem, ahogy Shadow is. Addig az eredeti majdnem minden értelemben többséginek számított.

   Igen, értem amit írsz.

   Igen. Ha Shadow (Volsung. Jah, újabban használja azt a nevet is, de marad Shadow, amíg nem jegyezteti be hivatalosan is.) bekapcsolódik körülbelül olyan leszek, mint az eredeti volt, csak nagyobb kilengésekkel.
Fordítva. Shadow "dobált le magáról" minden olyasmit, amit hátrányosnak tartott, és ő az, aki nagyon ellenzi az intervenciót (Ezt mostanában szabadságharcnak hívják "bizonyos körökben".).

   Igen, de a "nem multik" (Nála ez "többségieket" jelent, csak nem szereti ezt a szót használni, mert Shadow ... kisajátította.) csak öntudatlanul másolnak, a multik viszont tudatosan.

   Igen, tényleg nagyon érzékeny vagyok rá, ha tárgyként kezelnek, de ezt honnan tudod? Ismersz, vagy csak magas érzelmi intelligenciád van? Csak mert ezt gyakran azok sem vették észre, akik ismertek. Egyébként én nem szoktam "élesen reagálni", csak tudomásul venni, mert már megszoktam - meg amúgy sincs sok választásom - a többiek viszont igen (Work, Boethia és Agrael pont nem. Akachi, Shadow és én viszont igen.).
Igen, az iskolában. Shadow nagyon sok mindent ott "tanult meg" (Erre való egy oktatási intézmény, nem? Úgy értem ez azt jelenti, hogy megfelelően ellátja az alapvető funkcióját. Mármint úgy értem ... hagyjuk. Egyébként én a politikában tanultam meg a saját dolgaimat. Az utóbbi amúgy is úgy működik, mint a Highlander, azaz "Csak egy maradhat!". Ezt a legegyszerűbben úgy tudod elérni, hogy "levágod a másik párt fejét", azaz ellehetetleníted az elnökét... Sithis, ez nem kampányeligazítás!) és "fel is javította" a szerzett dolgait.

   Nem, csak bizonyos rendszerekben van olyan alter, mint Shadow. Meg ő amúgy is nehezen kategorizálható, mert nem egy tipikus agresszív alter.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://disszociatividentitaszavar.blog.hu/api/trackback/id/tr595379518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AngelOfDarkness 2013.08.29. 04:03:13

Hű, hát...Jászvilcsi tud írni, az már biztos.^^" Azthittem sosem érek a végére.
De ő legalább meg tudja fogalmazni, amit akar...
Soo, nem is tudom hol kezdjem. Egy évet tévedtem csak, én 27-nek tippeltelek (vagyis a testeteket) mikor mondtad hogy 20 és 30 közt vagy.Ezaaaz :D
Ha az "eredeti" én Shadow-ra hasonlított inkább, akkor mikor te lettél a host, a környezetednek feltűnt, hogy megváltoztál? Vagy csak később lettél te a host?

Nagyon sajnálom, hogy bántottak kiskorodban.:/ Engem is mindig piszkáltak...
Jászvilcsi furának tűnő gondolataihoz hasonlók nekem is szoktak lenni. Bár én nem szoktam kielemezgetni az álmaimat, ahogy ő. De én is gondolkodtam már rajta, hogy vajon tényleg minden rendben van-e velem. De multiplex személyiségem biztos nincs. Pedig ha hajlamos lennék az önhipnózisra én...biztosan nem lennék már többségi :) De még azt sem tudtam magamba beszélni, hogy beteg vagyok, hogy másnap ne kelljen suliba mennem..>.< Nem hogy egy személyiséget megteremteni.
Az csak írásban megy, szerepjátékkal. - igeeeen, én is szoktaam :D Sőt, azért jutottam el hozzád is.^^

A felét elfelejtettem annak amit még írni akartam, de betudom annak, hogy túl sok volt és mert hajnali négy van..

Egy utolsó dolog : Akachi...Az angol mellett csak nem érdekel a japán is? ^^

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2013.08.29. 09:04:22

@AngelOfDarkness: "... mikor te lettél a host, a környezetednek feltűnt, hogy megváltoztál?"

Feltűnt... :)

Egyre inkább biztos vagyok benne hogy intro vagy... :)

"... Akachi...Az angol mellett csak nem érdekel a japán is? ^^"

Nem, az egy játékból van. Onnan vettük fel neki azt a nevet. :)

AngelOfDarkness 2013.08.30. 00:42:13

Intro? :D Mire gondolsz ez alatt?
süti beállítások módosítása