Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disszociatív identitás

Milyen multiplex személyiséggel létezni?

Mostanában szoktam beszélgetni egy másik multival

2020. július 08. 09:00 - King of Shadows

   Mostanában szoktam beszélgetni egy másik multival (Serivel), és feltűnt nekem, hogy mennyi hasonlóság van köztünk, ami számomra azért volt meglepő, mert a hátterünk sok mindenben különbözik. De úgy látszik ennek ellenére is a DID hasonló dolgokhoz vezetett mindkettőnknél. Most ezekről fogok írni egy kicsit vázlatosan. (Seri alatt itt a domináns személyt értjük, akivel szoktunk beszélgetni.)

   Kezdeném azzal, hogy neki is hasonló az érdeklődési köre. Például már jóval azelőtt olvastam néhány hozzászólását egy bizonyos oldalon, hogy megismerkedtünk volna egymással. Az hamar feltűnt vele kapcsolatban, hogy gyakran hasonló véleményen volt az adott témával kapcsolatban, mint én. De ennek ellenére is egészen addig úgy tekintettem rá mint egy átlag kommentelőre, amíg meg nem jelent itt is (a blogomon). Akkor találtam meg a blogját, és onnan derült ki számomra, hogy olyan mint én.
   Vagy a múltkor felsorolás szintjén említettem neki egy Youtube-csatornát, kérdezte, hogy miről szól, erre belinkeltem neki egy videót. Ezután teljesen ráizgult a témára, és egy ideig linkelgette nekem azokat a videókat a csatornáról, amik felkeltették az érdeklődését. Ez alapján simán el tudom képzelni, hogy azóta már aktívan terjeszti is őket. (Inkább azokat terjessze, mint a rémhíreket. Vagy a Covidot...)

   Azt is észrevettem, hogy Seri is "elől van a sorrendben", mint Volsung. Serivel feltételezzük, hogy náluk ő az eredeti (egyikük szerint csak a második) Volsung meg nálunk a második, vagy a harmadik. Az külön érdekes, hogy Serinél az én tulajdonságaim közül is megjelenik néhány, és szerintem ezt már ő is észrevette. Például ő is empatikus, és nagyon érzékeny, csak ő az utóbbit nem tartja kikapcsolva. Meg úgy vettem észre, Volsungot is el tudja viselni huzamosabb ideig, mert a múltkor beszélgettek valamiről. Azt viszont nem tudom, hogy miről.

   Nála is sok élettapasztalatot érzékelek az alapján amit mond, és ahogy kifejezi azt. Szerintem okos és jó asszociációs, illetve intuitív készséggel rendelkezik. (Ő viszont biztos hogy hihetetlenül naivnak lát téged, mert hajlamos vagy felvenni azt a szerepet, amikor vele beszélsz. Meg is lepődtem, hogy ezt még nem vette észre...)

   Egyébként Seri is ugyanolyan harcmániásnak látszik mint Volsung (meg egy bizonyos miniszterelnök), és ő is mindig talál erre valami kifogást. Seri arra szokott hivatkozni, hogy mindig beleszállnak a neten, és ő csak megvédi magát. Az meg egy más kérdés, hogy gyakran olyan véleményt képvisel, és azt olyan helyen teszi, ahol az borítékolhatóan nem fog tetszeni jóformán senkinek sem. Erre azt mondta, hogy nem akar ő veszekedni, ami érthető is. De valamiért ennek ellenére is visszamegy oda, ahol már a személye is flamebait a társaság egy része számára!
   Ahogy azt is mondja, hogy ő csak az igazságtalanság ellen lép fel. Ami arra utal, hogy szeret egy olyan ügy szolgálatába állni, ami túlmutat a személyén, és ezt meg is erősítette nekem. Mondjuk Ő nem egészen így fogalmazta meg, de a lényege ez volt. Ahogy Volsung is azt szokta mondani, hogy ő csak szolgál valamit, ami nagyobb nála, és ez a lényeget tekintve ugyanaz. Most abba ne menjünk bele, hogy az eltérő háttér miatt Volsung akkor érzi jól magát ha mindenki fél tőle, ezért ő hajlamos úgy előadni magát mintha gonosz ügyeket támogatna. Egyébként ténylegesen nem csinálja - azt akkor se tudná megtenni ha akarná - de hitelesen elő tudja adni, hogy igen. Ebből persze flamewar szokott lenni. (Ez a másik ok amiért csinálja.) Aztán Volsung is mindig megmagyarázza, hogy belekötnek. (Ezzel már miniszterelnök is lehetne "némelyik" országban. Akár...)

   Úgy vettem észre, Seri is szereti filmes utalásokkal és hasonlókkal kifejezni magát, ahogy Volsung is. (Az ott Ghost Rider/The Spirit of Vengeance. Seri szerintem érteni fogja, hogy miért linkeltem be, és miért pont oda.)

   Egyelőre talán ennyi az, amit érdekesnek és leírhatónak tartottam, mert magánbeszélgetésben elhangzottakat nem akarok kitenni szabadon olvashatóra.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://disszociatividentitaszavar.blog.hu/api/trackback/id/tr515988018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petra Kövesi 2020.09.22. 15:51:49

Kedves.... hogy szólítsalak?

Ezt majd mondd meg kérlek. Nem olvastam végig a blogot a legelső poszttól a legutolsóig, de a segítséged szeretném kérni. Egy könyv írásába kezdtem, amelynek lényege, hogy egy teljesen átlagos nő másik énje egy férfi, aki esténként, éjszakánként gyilkosságokat követ el. A férfi énje úgymond utasításra cselekszik, egy fiktív személy/felsőbb hatalom erre buzdítja. A nő eredeti énje tisztában van vele, hogy mi van vele, de retteg a pszichiátriától és a börtöntől. Ezzel kapcsolatban kérdezem a véleményed. Létezhet ilyen? A disszoc.személyiségzavar (szélsőséges esetben, sarkítva) működhet így? Reális ez valamennyire? Mármint a két én egymáshoz való viszonya. Nem egy afféle hollywoodi elszállt ökörséget szeretnék írni.
Köszönöm előre a válaszod!
Minden jót!

Köszönöm még egyszer.
Petra
süti beállítások módosítása