Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disszociatív identitás

Milyen multiplex személyiséggel létezni?

Being human

2012. július 18. 09:00 - King of Shadows

   Ez a poszt a fenti cím alatt futó angol sorozatról fog szólni, amiben (függetlenül attól, hogy mire számítottál) egyáltalán nincsenek multik, viszont tökéletesen át tudja hozni azt az érzést, amit mi is tapasztalunk (Nem vérszívásról van szó - akármilyen meglepőnek is találod ez utóbbit - , hanem arról, hogy egy számukra "idegen" környezetben kell élniük, végső soron ugyanúgy, ahogy mi is beolvadunk a többségiek társadalmába.) gyakorlatilag majdnem minden nap ... legalábbis szerintem. És a főszereplők is azt a kifejezést szokták használni, hogy "Az ... állapotom.", ahogy én is (majdnem mindegyik multi így hivatkozik rá). Magyarul A vámpír, a vérfarkas és a szellem cím alatt fut.

   Körülbelül egy hete találtam meg, véletlenül, és azonnal megszerettem. Én az eredeti, angol hanggal nézem, szóval a magyar szinkronos változatról nem tudok nyilatkozni. Ugyanígy abban sem vagyok teljesen biztos, hogy egy nem multiból kiváltja-e ugyanazt az élményt, mint belőlem, mivel nekik nincs meg hozzá a kellő személyes élményük, de azért megér egy próbát. Meg, ha már ez egy blog, néha leírok személyes dolgokat is...

Ez az egyik trailer...

...ez meg a másik.

Ez meg a negyedik szériáé, én ezt bírom a legjobban, Hal miatt.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://disszociatividentitaszavar.blog.hu/api/trackback/id/tr614663899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ncyke 2012.07.18. 21:20:56

Ezt a múltkor én is megtaláltam, de valamiért nem kezdtem el. Most hogy írtál róla lehet letöltöm :)

Ha már itt tartunk ki nézi a filmeket? Vagy attól függ milyen témájú?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.07.19. 15:25:19

@Ncyke: :)

Igen, témafüggő. :) Sithist például a "plot hole"-ok (tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/PlotHole) nagyon érdeklik, Shadow főleg az erőszakoskodásara figyel oda, én meg nagyrészt az érzelmi dolgok miatt nézek filmet. :)

AngelOfDarkness 2013.08.29. 02:47:40

Én láttam ezt a sorozatot, bár magyar szinkronnal :)

ArtoftheLife 2014.03.05. 17:32:21

Szia!

Tudom, hogy már régebben írtad ezt a posztot, de nem tudnál nekem küldeni egy linket légyszíves, ahol eredeti nyelven megtudom nézni? Csak magyarul találom, már láttam pár részt, de nem szeretem a szinkronos filmeket...

Ja és ha még mindig kíváncsi vagy egy többségi véleményére ezzel kapcsolatban: nekem eddig tetszett. Szerintem van mondanivalója. (És az már nagy dolog, hogy nézem... ugyanis kifejezetten ellene vagyok a sorozatoknak, ez viszont valahogy megfogott... nem is tudom, valahogy szeretem a "tökéletlenséget"... mármint a "normális" emberek mindent elítélnek, ami kicsit el tér,kitűnik a sorból.. pedig valójában bennük sokkal több baj van, mint azokban, akiket elítélnek, lenéznek)

Kicsit hosszabb lett, mint akartam, bocsi..

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.03.05. 20:46:45

@ArtoftheLife: Szia! :)

Itt: www.primewire.ag/index.php?search_keywords=being+human&key=c067242940136512&search_section=2 megtalálod mindkét verziót. Én az amcsit jobban szeretem, mióta azt is láttam. A Freedrive, Sockshare, és Sharesx linkek gyorsak szoktak lenni, a többit próbálgatni kell, mert van olyan is, amelyik tetű lassú... :S
süti beállítások módosítása