Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disszociatív identitás

Milyen multiplex személyiséggel létezni?

Simultaneous multithreading, avagy többszálú utasítás-végrehajtás

2020. július 25. 09:00 - King of Shadows

   Ha már néhányan annyira kíváncsiak arra, hogy mit csinálok a mindennapjaimban:

  • Sorozatokat nézek (többet is)
  • IMDB-t szerkesztek, az előbbiekkel kapcsolatban
  • Sokat, és sokfélét olvasok
  • Blogot írok, most már kettőt is (ezen kívül egy másikat is)
  • Volsung pankrációt néz
  • Ház körüli dolgokat intézek
  • Redditezek (ott néha kommentelek is)
  • Néha főzni tanulok (elsősorban a neten)
  • Magyar/amerikai jelnyelvet tanulok (a neten)
  • Figyelemmel kísérem az űrkutatással kapcsolatos dolgokat

   Mindezt párhuzamosan. Úgy vettem észre, egy multinak ez sokkal könnyebben megy mint egy többséginek. Ami azt illeti, szerintem ez nem is annyira meglepő, ha azt nézzük hogy már magát az állapotot is ez teszi lehetővé. Egy multi agyának egyszerre több "vonalon" kell vinnie a folyamatokat, és mindig naprakésznek is kell lennie azzal kapcsolatban, hogy melyikkel, hol tart ahhoz, hogy az alterek egyáltalán létezni tudjanak. Enélkül körülbelül úgy nézne ki a dolog mint egy olyan film, ahol mindig egyszerre csak egy karakter aktív, a többi meg mozdulatlanul (és egy hang nélkül) vár a sorára.

   Egyébként gond nélkül képben tudunk maradni mindegyik "szálon" egyszerűen azért, mert mindenki azzal foglalkozik ami érdekli. (Nekem például fogalmam sincs arról, hogy a pankrációban melyik mozdulat micsoda, és pontosan mit is kell csinálni hozzá. Volsung simán meg tudja jegyezni ezeket, és az ehhez kapcsolódó dolgokat is.) Ahogy a fentiek közül is sokkal nem (egészen) én szoktam foglalkozni, így nekem nem is kell fejben tartani az azokhoz kapcsolódó dolgokat.

   Lehet, hogy feltűnő lesz az emberi kapcsolatok hiánya a felsorolásban. Ez nemes egyszerűséggel azért van, mert olyanjaim gyakorlatilag nincsenek. Teljesen el vagyok zárkózva a külvilágtól, most már körülbelül évek óta. Ebben valamennyire szerepet játszhat az is, hogy nagyon sokat kell ennem és aludnom az agyam "túlműködése" miatt. Nagyobbrészt meg simán csak így alakult, azt hiszem. Ebből már látszik, hogy mások számára miért teljesen egyhangú és unalmas az életem. Legalábbis biztos vagyok benne, hogy mindenki annak fogja érezni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://disszociatividentitaszavar.blog.hu/api/trackback/id/tr2216076590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása