Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disszociatív identitás

Milyen multiplex személyiséggel létezni?

Arról a lányról, aki miatt ez lett belőlem

2015. június 06. 09:00 - King of Shadows

   Most jött az ötlet, hogy írhatnék róla is egy kicsit, a személyiségi jogokat a legteljesebb mértékig tiszteletben tartva persze! (Az övéit, vagy a sajátjaidat?) Azért is érdekes a téma, mert utólag már sok minden világos, amit akkor még nem vettem - nem is vehettem - észre.

   Talán kezdhetném az elejétől. Gimnázium első évfolyamában ismertem, egy évig. Majdnem azonnal felkeltette az érdeklődésemet a személyisége, amivel akkor még nem tudtam mit kezdeni. Most már tudom, hogy azt a kötődést éreztem, amit csak olyanok tudnak kiváltani, akiknek az alapszemélyisége ugyanolyan, mint az enyém. Vele is történtek kemény dolgok, már addigra is, csak ő egyben tudott maradni. - Velem ellentétben, aminek elsősorban ő az oka, de ezt most nem feszegetném, mert nem akarom bántani. - Ráadásul az ő életében a "nagy fordulat" már sokkal korábban megvolt, és - gondolom - emiatt az ő "vele született képességei" már akkor is aktívak voltak, és nagyon is tudta használni őket. Nálam viszont "a szétválás" csak egy, vagy két évvel korábban következett be, így az én "eszközeim" még nem működtek tökéletesen. (Arról már nem is beszélve, hogy az a "szétválás" rendesen legyengítette őket. Nálad is, és Volsungnál akkor még Shadow is.) Igen. Ehhez még hozzávehetjük azt is, hogy Volsung akkor még sokkal aktívabb szerepet vállalt a mindennapi életünkben, és ő nem épp az együttérzésről híres, és innen már sejthető, hogy merre haladunk.

   Szerintem ő is érzékelt valamit rajtam, mert időnként tőle szokatlanul viselkedett velem. Olyankor visszaváltozott olyanná, amilyen eredetileg volt - vagy legalábbis lehetett - a felvett keménysége nélkül. Persze akkor még ezt sem tudtam. Illetve ezt, így, ebben a formában mégsem jelenteném ki. Bizonytalanul, de már akkor is érzékeltem, csak nem tudtam, hogy mit vettem észre, mert nem volt hozzá kellő tapasztalati hátterem, és a képességeim se voltak a mai szinten. Gondolom nála is megvolt ugyanaz az igény mások manipulálására (Vigyázat, nehéz szó!), és kontrollálására, ami az eredetinél is megvolt. Ugyanez egyébként Volsungnál még erősebben megvan, ami nem csoda. Az eredetitől megkapta ezt is a képességgel együtt, de Volsung egy mesterséges személyiség, tehát neki ez teljesen integráns része. Ezért kényszeríti arra, hogy átvegye az uralmat mások fölött, akár így, akár úgy. Viszont ha abból indulunk ki, hogy az eredeti is részben csak a saját képességei rabszolgája volt, nem nehéz arra a következtetésre jutni, hogy valamennyire egy többségit is irányíthat ugyanez. Főleg a felnőttkor előtt, amikor még nem elég fejlett a személyisége, és főleg akkor, ha ezzel tud érvényesülni az illető.

   Ő is ezzel tudott, ahogy az addigi életpályája is sokban hasonlított az enyémhez. Ő is egyre inkább manipulációval próbálta elérni azt, amit épp akart, mert mással nem ment volna neki, ami még erősebb függőséghez vezetett. (Ez a képesség erősen addiktív! Minél többször használja valaki, annál többször kell használnia. Én használom, de ismerem a veszélyeit is, így oda tudok figyelni, hogy meddig megyek el. King sokkal óvatosabb nálam, Volsung viszont pont az ellenkezője. Az utóbbin ez látszik is...) Nála most láttam a folyamat végkifejletét is (King nem engedi, hogy Volsung nyomozgasson utána, nekem viszont senki sem tiltotta meg ugyanezt. Ja, kérem! El kellett volna olvasni az apró betűs részt!): intelligencia, és műveltség jelentős hiánya, ami - feltételezhetően - jelentős érzelmi eszköztárral párosul. Gondolom egy többséginél nincs semmi, ami gátolná a folyamatot, így az végig is tud haladni.

   Azt már akkor is észrevettem, hogy az évfolyamtársaim róla sem voltak jó véleménnyel. Egyrészt "furának" tartották, másrészt rossz véleménnyel voltak arról, hogy kihasznál másokat. Kicsit olyan volt, mintha úgy állnának hozzá, ahogy később hozzám is, de akkor még nem értettem, hogy miért csak olyankor fejezik ki a negatív véleményüket, amikor ő nincs ott. Most már azt hiszem értem, főleg ha ara gondolok, hogy Volsungot sem hergelték fölöslegesen. Annyi különbséggel, hogy ő valamennyire képes volt visszafogni az agresszivitását (Volsunggal ellentétben, aki nem is akarta, és most sem akarja), de időnként nála is előjött ugyanez. Például nála is megfigyelhető volt az a gyakori fenyegetőzés, ami Volsungra tipikusan jellemző, csak ő sosem ment olyan messzire, mint egy agresszív alter. Úgy látszik ez később neki is gondokat okozott, mert Sithis kiderítette, hogy ő is próbálja visszafogni az indulatait, azt viszont nem tudjuk, hogy mennyire sikeresen, vagy sikertelenül. Annak idején másokat érezhetően alsóbbrendűnek (és mindenkit eszköznek) tekintett, ahogy Volsung is, amit az utóbbi nagyon ügyesen ki is tudott váltani belőle. (Persze, mert érzékelt egy majdnem ugyanolyat, mint ő.) Ugyanakkor mondta is nekem, hogy nem akar olyan lenni, csak nem mindig van beleszólása. Mellesleg neki is - ugyanúgy mint Volsungnak - mindenkihez volt egy, két rossz szava, ha épp olyanja volt. Azzal a különbséggel, hogy ő még viszonylag próbálta moderálni magát, Volsung viszont már akkor sem.

   Most leírom ide azt, amit Volsung mondott erről az egészről, de a szükséges mértékben átfogalmazva, és megvágva. "Egyszerűen azért foglalkozom vele, mert ő is képes arra, amire mi! Lehet, hogy még jobban is! Te is tudod, hogy át tudnám változtatni, és a megfelelő képzéssel erősebb lehetne bármelyikünknél! Most hadd ne soroljam, hogy mennyi mindenre lehetne felhasználni egy ilyen eszközt, és mit tudnék elérni rajta keresztül. Már azon kívül persze, hogy Akachi mire használná, mert az alsóbbrendűek játékai a legkevésbé sem érdekelnek. Azt hagyjuk csak meg a többségieknek. Az meg a másik, amire Te (mármint én) nem gondolsz, hogy potenciálisan erősebb nálunk, tehát elpusztíthat minket! Ahogy meg is próbálta annak idején, vagy ezt már elfelejtetted? Téged is ugyanolyan kib....tt játéknak nézett, mint a babáit, amiket otthon felboncolt, és lefejezett! (Az utóbbi csak Volsung hülyesége. Nem kell komolyan venni.) Te is tudod, hogy aki meg tudja tenni, annak joga van megtenni! Minél tovább késlelteted, hogy átvegyem fölötte az irányítást, annál nagyobb lesz a potenciális veszély is!"

   "Arról már nem is beszélve, hogy ez egy kib...ott elvi kérdés! Érted? Mint a baloldal, jobboldal, evolúció, meg minden más! Ha engeded, hogy az egyik többségi ártson neked és megússza, a többi is ártani fog neked, mert arra számítanak, hogy szabadon megtehetik! Hányszor pofázzam még el neked, hogy az állatokat idomítani kell? Sunshine, unatkozás, hapiness, nekünk ez elérhetetlen, mert ezek (a többségiek) olyanok, mint azok a rohadt keselyűk, amik a sivatag fölött köröznek és tetves hullákat keresnek! Érted? Az emlősök csak idióta, f...arcú dögevők! Érted? Sikerült felfogni? Nagyszerű! Akkor most takarodj az utamból ... légy szíves, és hagyd, hogy teljesítsem a feladatomat."

   Volsung ezt még durvábban adta elő, szóval igen! Ilyen egy gyűlölet alter.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://disszociatividentitaszavar.blog.hu/api/trackback/id/tr367521388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbylove 2015.08.04. 22:52:59

Óóó jajj, meg sem merem kérdezni, hogy mégis mi művelt ez a nőszemély...

De jó tudni, hogy itt vagy még és új posztok is születnek. :)

Kovács J. 2015.08.12. 09:06:12

Szia!

Nagyon jó a blogod! Sok hasznos és érdekes dolgot lehet itt találni.

Itt pontosan kiről van szó? Egy másik multiról vagy az Eredetiről?

Kovács J. 2015.08.12. 09:14:56

Mindegy, gondolom egy másik multiról van szó.
Mit jelent az, hogy megpróbált "elpusztítani" benneteket? Hogyan venné át Volsung feletette az irányítást? Hogyan ártott nektek? Amikor találkoztatok vele, már több alter volt a testetekben?

Kovács J. 2015.08.12. 09:41:48

Amúgy pontosan milyen végzettsége(i)d van(nak)? Csak a pontosítás kedvéért. Egyszer azt írtad, történelem szakon szereztél diplomát, máskor meg azt, hogy csak érettségid van.
Előre is köszönöm a válaszokat!

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2015.08.16. 01:38:48

@barbylove: Persze, azért be szoktam nézni, csak el vagyok foglalva. :)

@Kovács J.: Szia! Köszi!

Egy volt ismerősömről, akiről feltételezzük, hogy multiképes. Elpusztítani egyáltalán nem akart, csak Volsung még azt is annak veszi, ha valaki csúnyán néz rá, mert indokokat gyárt a támadáshoz. Nem kell komolyan venni. :)

Volsung tud manipulálni másokat, és csinálná is, ha engedném neki. Ezzel el tudja érni, hogy mások azt csinálják, amit akar, és anélkül, hogy különösebben tiltakoznának. Erre mondja, hogy "kézi vezérel" valakit.

Megjátszotta, hogy tetszek neki (elég bénán egyébként, csak akkor még nem tudtam felismerni az ilyesmit), és ez végleges károkat okozott.

Én ismertem, és Volsung is. A többiek akkor még nem léteztek, azt hiszem. :|

Szerintem csak azt írtam, hogy történelem szakra JÁRTAM. :) Ha azt írtam, hogy van diplomám, át kellene javítanom a bejegyzést, ugyanis nem végeztem el, csak nem tudom hol írtam. Ezért csak érettségim van. :)

Kovács J. 2015.08.16. 13:57:36

@King of Shadows: Köszönöm a választ! Nagyon sajnálom azt, ami történt. :(
A többiek hogyan "jöttek létre", ha megkérdezhetem?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2015.08.17. 05:08:31

@Kovács J.: A többieket Volsung hozta létre, valamivel később.
süti beállítások módosítása