Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disszociatív identitás

Milyen multiplex személyiséggel létezni?

Mi, multik mennyire hasonlóak vagyunk...

2014. augusztus 06. 09:00 - King of Shadows

   Akit érdekel a téma már biztosan észrevette, hogy némelyikünk szeret videóblogot készíteni. Autumn Asphodel-ét pár napja találtam, és hamar feltűntek a hasonlóságok. Gondolom az, aki figyelmesen olvassa a blogomat szintén észre fogja venni őket a videóból. Például nekik is INFJ-t dob az MBTI. Az altereink között is vannak jól látható hasonlóságok, és nekik is átszíneződik a szemük kékről zöldre.

   Autumn Sitihisre hasonlít. (Részben legalábbis, mert náluk két külön alter csinálja azt, amit én egyedül. Itt ki is térhetnénk a hatalmi ágak Rousseau féle szétválasztására, de nem fogunk, mert Volsung illiberális államot épít.) Például nem érdekli, ha sértegetik, ugyanúgy szereti a sötét, "gonosz" kinézetet, és ugyanolyan cinikus is, mint ő. Az utóbbit onnan tudom, hogy Sithis leolvasta a személyiségét (Ez nem a Wikileaks, tehát a megfigyelési ügyeim nyilvánosságra hozása erősen ellenjavallt. Én meg onnan tudom, hogy megnéztem az oldal címét.).

   Iris gyakorlatilag Sithis másik fele. Ő az elemzősebb, háttérbe húzódóbb, és kreatívabb személy. Náluk a jól látható elkülönülés a két hasonló alter jelenléte miatt lehet, emiatt sokkal hangsúlyosabban jelenik meg az egyik tulajdonság, a másik rovására (Ez olyasmi lehet, mint egy pártszakadás, amikor az összes utód a másikkal szemben akarja meghatározni magát.).

   Host olyan, mint én. Úgy értem, ő is ugyanolyan introvertált, sebezhető és konfliktuskerülő. Annyi különbség van, hogy ő inkább másokat enged előre, én viszont fenntartom a domináns pozíciómat. Az, amit ők csinálnak sokkal kényelmesebb lehet, csak nálunk így alakultak a dolgok, és már semmi kedvem megváltoztatni őket (Vagy csak félsz attól, hogy mi történne egy kormányváltás után, mint bizonyos országok vezetői. Mint azt tudjuk, az Usában be lehet perelni az elnököt hatáskör túllépése miatt. Gondolom nálunk ilyen nem lesz...). Ő is szeret elzárkózni az emberektől, ahogy én is, és ő is gyakran haszontalannak érzi magát. Hajlamos pesszimistán szemlélni a világot, ami szintén nagyon ismerős nekem.

   Van legalább egy agresszív altere is, de őt nem engedi előre, amit meg is tudok érteni. Autumn egy "nárcisztikus szociopataként" jellemzi, aki állandóan fenyegetőzik. Megfelelő mértékű düh, vagy gyűlölet hozza elő belőle, ami megint csak általánosnak nevezhető az alter-típusnál.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://disszociatividentitaszavar.blog.hu/api/trackback/id/tr376579107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

isolated. 2014.08.07. 17:47:36

Jó, hogy adtok magatokról életjelet:) Különben érdekes felvetés ez a hasonlóságokról, más videóblogger multival kapcsolatban is megfigyeltél már ilyeneket? Az ő videóit még nem láttam, de majd utána nézek, így már kíváncsi lettem.
Ja és eszembe jutott egy kérdés is, csak nem akarok túl indiszkrét lenni... De előfordult már olyan, hogy egy ismeretlen megsejtette/vagy rájött, hogy multi vagy, King?Mi a normális reakció, ha valaki élőben, konkrétan rákérdez?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.08.07. 22:16:34

@isolated.: Igen, másokkal is. :)

Sosem jött rá senki - már csak azért sem, mert Magyarországon nem tudják, hogy mi az a multi - de skizofrénnek néztek már. Olyankor meg el tudom játszani a többségit, és az el is bizonytalanítja őket annyira, hogy ne legyen gond.

Kistündérke 2014.08.10. 20:38:03

Szia King!

Jó régen írtál, már azt hittem, nem is szeretnél többet írni.
Hogy vagytok? Remélem, jól! :)

Amúgy Te is vezetsz ilyen videóblogot? Szerintem nagyon érdekes, jó dolognak tűnik :)

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.08.11. 20:16:44

@Kistündérke: Szia! :)

Ha nincs miről írni, nem nagyon tudok. Illetve most éppen van, csak valami mindig eltereli a figyelmemet. :| Viszonylag jól vagyok, csak megint magányosnak érzem magam. :(

Nem, mert videón felismerhető lennék. :)

Kistündérke 2014.08.13. 21:46:10

Majd írsz, ha lesz időd, meg kedved, de azért néha adj életjelet magadról :)
Az nem jó, hogy megint magányosnak érzed magad.. :( Remélem, hogy jobban leszel! Addig is kitartást kívánok!

Nem lenne azt muszáj kitenni youtube-ra :) Ha nekem volna ilyenem, én sem tenném közzé sehol :)

barbylove 2014.08.22. 15:48:41

@King of Shadows: Szia!
Fél éve kezdtem olvasgatni a blogodat. Nagyon érdekesnek találom és nagyon érzékletesen írsz dolgokról. Aztán egyszer csak eltűntél...láttam, h bizonyos fórumokon is írtál, aztán semmi. Reméltem, h minden rendben van veled és újra írsz majd nekünk!

Ja, és fel a fejjel! Látod, milyen sokan írnak és olvasnak téged?!

krellera 2014.08.23. 01:40:03

Szia King! Örülök, hogy visszajöttél:)
Nagyon hosszú időre tűntél el, csak reméltem, hogy nincs bajod. Mi itt mindannyian várjuk az írásaidat!

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.08.23. 19:54:41

@barbylove: Szia! :)

Most is el vagyok foglalva, de azért majd írok valamikor. :)

@krellera: Köszi! :)

barbylove 2014.08.24. 19:27:44

@King of Shadows: Nah, ennek örülök, mert ha az ember el van foglalva, akkor kevesebb ideje van gondolkodni és rágódni dolgokon. :)

Jó, h újra itt vagy. :)

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.08.27. 15:22:40

@barbylove: Az a baj, hogy nekem mindig van időm azzal foglalkozni, mennyire egyedül vagyok. Lassan harminc év alatt már kezd sok lenni az, hogy ezen nem is lehet változtatni. :(

Köszi! :)

barbylove 2014.08.29. 06:38:13

@King of Shadows: De ne add fel! Értékes ember vagy(tok)! :)

Ms. Blackstone 2014.09.03. 20:04:02

Bocsánatot kérek az okoskodásért, de ha nem is hiszed el magadról, hogy értékes vagy, csak fogadd el, hogy más ezt gondolja rólad, rólatok. Barbylove-nak, és mindenkinek, aki azt állítja, hogy jó ember vagy, van valamilyen oka ezt tenni.
Lehet, hogy olyasmit is észrevesznek, amit te nem?? Lehet, hogy nekik van igazuk?? A logikus válasz az, hogy lehet, sőt biztos.
Ráadásul azzal, hogy elfogadod ezeknek az embereknek a pozitív visszajelzéseit, őket is elfogadod, ami szintén pozitív megerősítés, csak épp tőled nekik, tehát a továbbiakban is mernek majd közeledni feléd, ergo lehetőséget kapsz, hogy ne légy egyedül.
A kapcsolatok kialakítása egy adok-kapok játék: szeretet és törődést adok szeretetért és törődésért. Ehhez jön a következő gondolat, miszerint értékessé az tesz egy embert, hogy képes szeretni, és te képes vagy rá.
Sajnos neked kell kezdeményezni a külvilág felé, félretéve a bizonytalanságot, hogy kiderüljön, tényleg igaz-e a fenti elmélet.
Tudom, mindez nyálasan, naivan, stb. hangzik, de igaz. Azt is tudom, hogy neten keresztül könnyű tanácsokat osztogatni, azok még nem oldották meg senki baját... De aki adja őket, reméli, hogy segíteni tud velük, hogy segíthess magadon.

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.09.04. 21:41:16

@Ms. Blackstone: Semmi baj, csak már annyira megszoktam, hogy mindig rosszul végződött az, ha élőben érintkezni próbáltam a külvilággal, hogy elég nehezen tudom elhinni bárkinek is, hogy lehetne máshogy is. :)

A net meg nem mindent tud pótolni, ezért bizonyos dolgok néha hiányoznak nekem. De egyre inkább megszokom a teljes elzárkózást, csak néha még mindig nehéz. :)

Replicante 2016.07.21. 14:57:24

Nagyon szeretem ezt a videót (meg a másikakat is, mert több is van neki). Amikor még nem vágta ki azt a részt az egyikből, ahol a bántalmazott énje szenvedett (mégpedig a szadistától), ott konkrétan zokogtam. Ez az integrált agresszor annyira rettenetes volt, hogy az egész testemben éreztem a bénultságot, mint egy kismadár a kígyóval szemközt. (Megértem, hogy utólag kivágta azt a részt; így is hatalmas bátorságnak tartom felrakni.) Egyébként szerintem főleg a hangszín és az arcizmok feszülésének szintje (ezt nem tudom érthetőbben megfogalmazni) mutatja, hogy ki beszél (mármint nem nála, hanem pl. nálam).
süti beállítások módosítása