Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disszociatív identitás

Milyen multiplex személyiséggel létezni?

Shire szerint hogyan viselkedjünk, cinco

2012. május 02. 09:00 - King of Shadows

   Itt van a Shire által írt "etikáról szóló könyv" utolsó része. Az előző fejezetei itt találhatóak: első, második, harmadik, és a negyedik.

   "Legyél őszinte!
Nem győzöm ezt elégszer elmondani. Legyél őszinte, hozzánk és magadhoz is. Ha nem tudsz mit kezdeni valamivel, mondd meg, ha nem akarsz tudni valamit, azt is. Reagálni fogunk rá, és ez kihatással lesz arra, hogy mennyire osztunk meg veled dolgokat, és bízunk benned. És ha hazudsz magadnak, idővel nehezményezni fogsz minket, a multiságunkat (Már megint ez a szó...) és az egész kapcsolatot is. A barátunk, a szeretőnk, a partnerünk vagy, de nem vagy a terapeutánk, vagy a szülőnk. Nem kell elviselned az összes sz@rságunkat, van választásod, és csak még jobban fogunk tisztelni azért, hogy meghozod a döntéseidet. Nem fogjuk elhagyatva érezni magunkat, ha azt mondod nekünk, hogy szünetre van szükséged, vagy nem tudsz mit kezdeni velünk, inkább csodálni fogjuk az őszinteségedet, és jobban meg tudunk majd bízni benned, ha valamit el tudsz viselni."

   Ez nálunk is nagyjából így van. Persze bizonyos dolgok maguktól értetődőek, például "nyugalmi helyzetben" senkinek sem kell elviselnie Shadowot, más tekintetben meg próbálunk alkalmazkodni, ahogy és amennyire tudunk - mondjuk a legtöbb multi eleve nagyon alkalmazkodóképes - és akár ki is lehet kérni egy altert, a megfelelő hangnemben, időpontban, és helyen. Csak a már korábban is leírt dolgokat ajánlott betartani, és nem lesz semmi gond. De sok multi fel tudja venni a többségi szerepet is, ha arra van igény...

   "Nem olyan rossz ez az egész.
Ezt hagytam utoljára, mert ez a legfontosabb. Néha nagyon bonyolultnak, érthetetlennek, nyomasztónak, és szomorúnak érződik, de ugyanakkor sok örömöt és szórakozást is lehet találni benne. Gyerekek, akikkel játszani lehet, sok, különböző érdeklődési körrel rendelkező új barát, és mellé az az illető, akivel kialakult a barátságod még mindig ott van, csak most már tudod, hogy nem egy személy, hanem sok. Lehet ebből egy tartalmas, élvezhető kapcsolat, még ha meglehetősen egyedi is. Azért mondtuk el neked a multiságunkat, mert kedvelünk téged, és meg akartuk osztani veled az életünket. Tekintsd ezt egy baráti ajándéknak, egy csodálatos dolognak, és élvezd azt velünk együtt."

   Ez egy egészen jó záróértekezés a posztsorozathoz, és akár én is írhattam volna.

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://disszociatividentitaszavar.blog.hu/api/trackback/id/tr844480945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lyne93 2012.05.23. 11:17:19

Szia :D
én még csak most találtam rátok :D de már végigolvastam az egészet az elejéről :D
remélem még sokáig folytatod mert nagyon érdekes! :D és rengeteg kérdésem van, csak még bátorságot gyűjtök, hogy fel is tegyem :D

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.05.26. 08:51:14

@Lyne93: Szia! :)
Örülök neki, hogy érdekel. :)

Hát ... szeretném folytatni, de az majd kiderül, hogy mikor lesz hozzá kedvem, mert jelenleg egyáltalán nincs. Illetve ez már az utolsó poszt óta így van... :(

Lyne93 2012.05.26. 21:55:26

@King of Shadows: én azért még reménykedek, hogy egyszer(nemsokára)visszajön a kedved :)

Ankaa (törölt) 2012.06.01. 09:16:10

@King of Shadows: Én is szeretném, hogy megint legyen kedved hozzá. :)

krellera 2012.06.02. 00:18:11

Szia!:)
Nagyon eltűntél. Hiányoznak az írásaid.
Én is csatlakozom: türelemmel várom az újabbakat, és a jókedvedet.:)

Ncyke 2012.07.13. 02:08:44

Szia!
Ma találtam meg a blogod teljesen véletlenül. Megnéztem egy nem valami jó filmet amiben a nőnek arcvaksága volt, amire később rákerestem és itt kötöttem ki. Azóta az arcvakság téma már ki is ment a fejemből, inkább végigolvastam a blogot.
Azért regisztráltam mert én is szeretném ha folytatnád az írást :)

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.07.18. 12:00:51

@Lyne93: @krellera: Köszi! :) Lehet, hogy mostanában lesz kedvem hozzá, csak nem igazán tudom, hogy miről írjak. Meg aztán eléggé ... labilis vagyok - szokás szerint - szóval nem ígérek semmit, de azt legalább be is tudom tartani. :) Főleg, hogy már megint ki kéne húzatni egy fogamat, úgyhogy arra is kezdhetek rákészülni... :S

@Ncyke: Szia, örülök neki! :) Ahogy eggyel feljebb írtam... :) Illetve, ha megmondod, hogy pontosan miről is írjak... :)

@Ankaa: Azt ... sejtettem. :) :*

Ncyke 2012.07.18. 12:51:40

Engem rengeteg minden érdekel. Csak nem vagyok benne biztos hogy illik-e ilyesmiket kérdezni.

Az első kérdés ami felmerült bennem hogy voltál-e már valaha szerelmes vagy ez hogy működik egyáltalán? Eddig amit olvastam abból úgy tűnik hogy nem minden érzelemre van külön alter, de akkor meg mi van ha nem mindenki egy embert szeret? :S

Nem tudom hogy sikerült-e értelmesen fogalmaznom és nem is muszáj rá válaszolnod ha nem akarsz :)

Ja és az is érdekel hogy személyesen ismersz más multikat?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.07.18. 13:27:00

@Ncyke: Szerintem illik, mondjuk én amúgy is egy kulturálatlan, külvárosi, bunkó vagyok, szóval ne vedd készpénznek, amit az illemről mondok. :D

Voltam, amikor még nem volt erre külön alter, aztán elég komoly baj is lett belőle - mondjuk nem miattam, hanem miatta - tehát ezt is véglegesen megoldottam. :) Most már van erre egy alter, és így egész jól kontroll alatt tudom tartani a dolgokat. :)

Ha valamelyik mást szeret, az ... elég bonyolult. Olyankor a leginkább az szokott történni, hogy a partner nem tekinti egy személynek a testet, és ez többnyire megoldja a helyzetet. Ha mégsem, akkor ... körülbelül ugyanaz történik, ami a többségieknél, ha megcsalják őket. :S

Személyesen nem ismerek egyet sem. :)

Ncyke 2012.07.18. 21:14:00

Nem tűnik egyszerűnek :)

Az altereknek nem rossz hogy így specializálódva vannak? Hogy Te érzed a szerelmet, Te dolgozol, Te autót vezetsz és így tovább?
El sem tudom képzelni hogy milyen lehet.

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.07.19. 15:21:23

@Ncyke: Nem. :) Ha nem szereted a focit, nem sajnálod, hogy nem kell végignézned egy meccset, legalábbis gondolom. :) Alterekre ugyanez vonatkozik. :)

Ncyke 2012.07.19. 16:02:07

jó de a foci az nem érzelem, bármennyire is utálok néhány érzelmet azért nem bánom h éreznem kell, különben nem ugyanaz lennék :)

Ha egyszer lesz kedved és Sithis is benne van, írhatnál a saját rendszeretekről :)

Valami kérdés eszembe jutott ma de elfelejtettem, majd írok még ha eszembe jut :D

Ncyke 2012.07.19. 16:06:53

Eszembe jutott.

A nőnemű alter nőiesen viselkedik?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.07.19. 20:52:37

@Ncyke: Lehet, de Te megszoktad hogy olyan vagy, amilyen, és egy alter ugyanígy van ezzel. :)

Egészen biztos vagyok benne, hogy korábban már írtam róla. :)

Igen, többnyire. De a multik nagy arányban nők, szóval náluk a férfi alterek viselkednek férfiasan. Nekem nincs transznemű alterem, mielőtt még megkérdezed... :)

Ncyke 2012.07.19. 20:57:58

tudom hogy nincs már írtad hogy minden alter felnőtt férfi :)

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.07.19. 21:15:07

@Ncyke: Akkor jó. :)

Most azon gondolkozom, hogy miről írjak, ha lesz kedvem hozzá... :S

Ncyke 2012.07.19. 21:29:44

Én is ezen gondolkozom :)

Ncyke 2012.07.19. 21:35:19

Próbálom megérteni ezt az egész rendszer dolgot :)
Hogy dől el, hogy valamire kell-e új alter? és ha kell akkor ki hozza létre?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.07.20. 10:37:45

@Ncyke: Ha nem tudatosan jön létre az új alter, akkor leginkább sehogy. :)
Ha szándékos a dolog, akkor rendszerfüggő, de általában olyan dolgokra kell, amit senki sem szeret - és nem is akar - csinálni, vagy elég fontos ahhoz, hogy külön alter legyen hozzá. Illetve bizonyos multiknál ez sokkal könnyebb, és ők sok mindenhez altert gyártanak.
Altert meg az hoz létre, aki képes rá, ami nem feltétlenül azt jelenti, hogy csak egyvalaki tudja megcsinálni... :)

Ncyke 2012.07.20. 12:56:12

És ha létrehozol egy altert mondjuk azért hogy érezzen valamit akkor többé már Te azt nem érzed? Vagy ha valami tevékenységre hozod létre akkor már nem tudod azt csinálni többé?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.07.20. 17:05:10

@Ncyke: Nem. Másolás történik, tehát megmarad a réginél is, kivéve ha az a cél, hogy nála "eltűnjön" valami. :)
süti beállítások módosítása