Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disszociatív identitás

Milyen multiplex személyiséggel létezni?

Ilyesmi hangja van egy agresszív alternek

2012. február 12. 09:00 - King of Shadows

Anneliese Michel

Mindenekelőtt szeretném figyelmeztetni a Kedves Olvasót, hogy ezt a videót csak akkor nézze meg, ha erős idegzettel redelkezik, mert még rám is a frászt hozza, pedig láttam már kemény dolgokat.

A felvételen Anneliese Michel (1952 Szeptember 21 – 1976 Július 1) hallható. Súlyos epilepsziával, és skizofréniával diagnosztizálták, de az ezekre alkalmazott gyógyszerek nem voltak rá hatással. Azt nem állítom, hogy multi lett volna, csak szemléltetni próbálom rajta keersztül, egy bizonyos altertípus hangszínét, és beszédstílusát. Nem tudok németül, tehát nem értem, hogy mit mond.

Erről itt található egy részletes leírás, magyarul.

A Demonicpedia is feltételezi, hogy ő is multi volt. Ezt emelném ki, a róla szóló cikkből, lefordítva:

"A halála óta több pszichiáter is hangot adott annak a feltételezésének, hogy esetleg disszociatív identitászavara (közismert nevén: multiplex személyiségzavara) volt. Néhány orvos utalt arra, hogy Michel a disszociatív zavarokra utaló tüneteket mutatott, és/vagy a tünetei haonlóak voltak azokéhoz, akik azzal a személyiségzavarral élnek. Mint például: bizarr testhelyzetek ideiglenes felvétele (dystonia); a többes szám, első személyű névmás használata ("mi"), amikor önmagáról beszélt; a külső inger nélkül is nagyra tágult pupillák; teljes, vagy részleges amnézia; különböző személyiségek előtörése a "démonok" képében; Michel érzései, hogy teste az akaratától függetlenül cselekszik (deperszonalizáció); a szexualitástól való félelem, vagy annak explicit visszautasítása; a tünetek fennállása az orvosi kezelés mellett, vagy - épp ellenkezőleg - azok elmaradása, a kezelés szünetelésének ellenére is; és még sok más. Anneliese tüneteit gyakran magyarázzák skizofréniával is."

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://disszociatividentitaszavar.blog.hu/api/trackback/id/tr74104899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pink ninja 2012.02.14. 21:03:27

nem rendelkezem erős idegekkel, de elkezdtem megnézni. én tudok németül, de nem tudtam végignézni...

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.02.14. 21:51:33

@pillangod: Én előre szóltam! :S Az alapján, amit olvastam róla, meg ahogy itt beszél lehetne akár multi is.

Meg ez a jellegzetes morgás (illetve hasonló) Shadownál is megvan... :S

AngelOfDarkness 2013.09.04. 19:36:05

Én láttam már ezt a videót. Olvastam Annalies-ről, néztem a videót - tudok németül egy picit (meg a barátnőmnek akivel akkor néztük osztrák nevelőapja van, szóval lefordította ^^), de már nem emlékszem mi volt benne. És nem igen nézném meg megint, mert a hangra viszont emlékszem.x)
Láttam az Ördögűzés Emily Rose üdvéért-et is. Annyira ijesztő film nem volt, mégis hetekig féltem utána...>.< És mindig megébredtem 3kor O.o

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2013.09.05. 11:25:33

@AngelOfDarkness: Az ... nem jó. :( Én egyáltalán nem féltem a filmtől (lehet, hogy azért, mert angolul néztem). :)

"És mindig megébredtem 3kor O.o"

Veszprémi vagy? Esetleg közelről ismersz egy veszprémit?

AngelOfDarkness 2013.09.05. 14:42:59

Nem, miért a veszprémiek mindig megébrednek háromkor? :D

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2013.09.05. 15:16:54

@AngelOfDarkness: Nem feltétlenül akkor, de megébrednek. A fővárosiak viszont felébrednek... :)

AngelOfDarkness 2013.09.05. 21:59:15

Ez egy statisztika? :D Vagy tapasztalatból tudod? :D
A film miatt ébredtem fel háromkor. Fontos időpont volt benne hajnali 3.

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2013.09.05. 23:20:42

@AngelOfDarkness: Tapasztalatból tudom. :) Azt hiszem egész Nyugat-Magyarországon elterjedt az a kifejezés, míg a fővárosban nem. :)

Tényleg fontos volt benne a hajnal három! :O

AngelOfDarkness 2013.09.06. 18:06:51

Megkérdezném, de úgysem válaszolnál rá, hogy akkor Veszprém közelében laksz vagy a fővárosban. :D

AngelOfDarkness 2013.09.08. 12:07:50

Hol máshol is tudna annyit politizálni Sithis?! :D Azért remélem tűntetésekre nem jártok :D

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2013.09.08. 18:02:42

@AngelOfDarkness: Persze, hogy nem. Tudom, hogy lehet tüntetni a Parlament előtt! Majd megunják! Hazamennek...
süti beállítások módosítása