Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disszociatív identitás

Milyen multiplex személyiséggel létezni?

Még itt vagyok!

2015. június 04. 09:00 - King of Shadows

   Elnézést, hogy mostanában nem sokat írtam (Ez politikusról magyarra fordítva azt jelenti, hogy semennyit.) csak nagyon el vagyok foglalva mostanában. Majd igyekszem leírni, hogy miért, ha lesz egy kis időm, de addig is, ha valakit érdekel valami, itt megkérdezheti.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://disszociatividentitaszavar.blog.hu/api/trackback/id/tr37518770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerb 2015.06.04. 22:37:49

Szia! Engem az érdekelne első sorban, hogy mivel vagy elfoglalva mostanság ennyire? :)

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2015.06.05. 14:47:50

@szerb: Szia! :)

Maradjunk annyiban, hogy Volsung előkerítette azt a nőt, aki miatt ilyen lettem (annyi idős, mint én), és azóta nem győzzük lefoglalni valamivel. Úgy látszik ő még 15, vagy mennyi év után is úgy emlékszik mindenre, mintha tegnap lett volna. Az meg nem hiányzik nekünk, hogy úgy csináljon, mint Voldemort...

Ezért sokat filmezek, vagy olvasok. Vagy játszok... Nekem mindegy, csak legalább egy ideig ne a fő témájára figyeljen. :)

Amúgy is felkavarodott a (nem is kicsit) sötét múltam, és most igyekszem kezelni a helyzetet. :|

szerb 2015.06.05. 21:04:15

Nem hangzik túl jól....Nem tudjátok valahogy blokkolni/korlátozni az emlékeit? Legfőbb ideje lenne továbblépni az egészen...
Ha valamiben segíthetek, jelezd. :)
(gőzöm sincs, ki az a Voldemort. :)))

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2015.06.05. 22:49:06

@szerb: Nem láttál egy Harry Potter filmet sem? :O Ő Voldemort: youtu.be/vpFIj_8daVU?t=59s (a kopasz). Sithis már korábban is mondta párszor, hogy az egész karakter olyan, mintha Volsungról mintázták volna. Lehet, hogy ezt majd ki is fejtem egy külön posztban... :)

Nem lehet blokkolni azt, ami már eleve megvan Volsungnál. Az meg nem csoda, hogy emlékszik, mert ott volt! Erről is írhatnék egy posztot egyébként, mert érdekes. (Majd lehet, hogy írok is.)

Egyébként honnan tudtad, hogy van új poszt? :O ÉN nem tudom, hogy új hozzászólás jelent meg, ha nem figyelem az oldalt, szóval itt valami furcsa politizálás zajlik már megint... :|

szerb 2015.06.06. 00:01:14

@King of Shadows: Hááááát......Nem láttam. Illetve párszor belefutottam, de 5 percnél többet nem láttam belőle. Valahogy az ilyen filmekhez nincs türelmem. :(

Írhatnál...Legalább tudnék hozzászólni, amivel lehet nem egyet érteni. :)Bár, lehet, hogy a "belső béke" érdekében nem kellene feszegetni a témát, de ezt te tudod....

Onnan tudtam, hogy néha idenézek. Érdekes módon általában akkor, ha valami történik itt. :) Szóval nem, politizálás, megérzés...:))Ja, és attól, hogy nem szólok, még olvaok. :)

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2015.06.06. 00:34:44

@szerb: Holnap lesz poszt. :) Még félkész, de remélhetőleg hamar folytatom. Bár, magamat ismerve... :|

sophias 2017.12.07. 17:31:26

@King of Shadows: Nagyon remélem, hogy lesz új bejegyzés, mert egyszerűen zseniális mindegyik írásod / írásotok!
Lenne pár kérdésem. A Mr. Robotot (sorozat) ismered? És speciel imádom, és kíváncsi lennék a te véleményedre is. A cím miatt meg nem kell tartani, robotok egyáltalán nem szerepelnek benne (engem ez tartott vissza eleinte, de pánikra semmi ok)
És még két könyvről szeretnék kéredzni, amiket most tervezek elkezdeni. Daniel Keyes :Szép álmokat Billy, és ennek a második rész, Billy M. háborúja. Olvastad esetleg, vagy hallottál már róla?
süti beállítások módosítása