Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disszociatív identitás

Milyen multiplex személyiséggel létezni?

Milyen életet szeretnénk magunknak?

2014. március 03. 09:00 - King of Shadows

   Valaki mostanában tette fel nekem a címben szereplő kérdést, és arra gondoltam, hogy akár írhatnék belőle egy postot is. Megpróbálom szétválasztani a rendszerszintet az egyedi elvárásoktól, de nem vagyok biztos benne, hogy ez sikerülni is fog. Na, szóval:

   Nekem elsősorban az a fontos, hogy szeressenek, és odafigyeljenek az érzéseimre, ami már önmagában is egy lehetetlen kérés, mert ezt csak nagyon kevés személytől kaptam meg az eddigi létezésem során. Mellé még az is fontos nekem, hogy törődhessek másokkal, de ezt gyakorlatilag igénylem is. Gondolom ezért is szeretek magam köré gyűjteni olyanokat, akiknek nehéz élete volt. Egyszerűen velük találom meg a közös hangot, velük érzem jól magam, meg tőlük számíthatok arra, hogy tiszteletben tartják az igényeimet. Nagyon érzékeny vagyok a bántásokra, de ezt sosem titkoltam, és egyáltalán nem esik jól, ha mások ész nélkül belém taposnak.

   Sithis szereti a háttérből kézben tartani a szálakat (Hé! Ez az én szövegem volt! Neked a © nem mond semmit?), szóval ő akkor érzi jól magát, ha valaki kifelé képviseli, ő meg a háttérben szervez, tanácsot ad, felméri a reakciókat, átlátja (Ez meg **** szövege...) a dolgokat, ilyesmi. Az a "valaki más" azért kell, hogy az arcát és a nevét adja a dolgokhoz, és így fogadja az esetleges támadásokat is, amíg ő kitalálja a megfelelő válaszlépéseket. Az már nem számít neki, hogy ő irányítja a dolgokat, vagy csak utasításokat hajt végre, egészen addig, amíg elismerik amit csinál, és hallgatnak rá. Legalább a megfontolás szintjén. Ő éppen ezért nem szereti "hivatalosan" is felvállalni a vezető szerepét, az viszont egyáltalán nincs ellenére, hogy névleges parancsnok legyen valaki mögött. (Mert az igazság és a hazugság között nagyon keskeny a határ! A **** a hazugság csapdájából - természetesen a vezetésemmel - kitört, illetve kitörni készül! Ez fantasztikus dolog, én úgy gondolom... Egyébként is, az utolsó másfél évet azért tudtam - én, személy szerint - csinálni, mert egy dolog ambicionált és egy dolog fűtött: visszaadni ****nak a hitét, hogy megcsinálhatja, hogy nyerhet! Hogy nem kell lehajtania a fejét ebben a qrva vil**ban!! Hogy nem kell besz*rni ****tól és a ****tól, és tanulja már meg nem hozzájuk mérni magát, hanem a világhoz!!! Ez adta a hitet, hogy miért érdemes ezt csinálni! Nagy dolog volt, imádtam! Életem legjobb része volt! **** már le volt írva!!!) Sithis nem semmi. Ha valaki az utóbbi szöveget a jelenlegi VV-re illeszti, és behelyettesíti a kicsillagozott betűket, érdekes dolgokat fog tapasztalni. Természetesen hazudik! (De ha Kingre illeszted a szöveget, már egyáltalán nem is hazudok! Ahogy mondtam, a hazugság és az igazság között... Tudjuk!)

   Akachi azt szeretné csinálni, amihez ért, ha lehetősége lenne rá. Ha egy nő személyisége legalább egy kicsit szimpatikus nekem, ő azonnal rá akarna menni (Majdnem mindig. Neki azért a kinézet is számít valamennyire, ellentétben veled. Ennek teljesen érthető okai vannak, én azt gondolom...). Ha párkapcsolatban lennénk, mindig visszafognánk, illetve terelgetnénk a megfelelő irányba, de attól még olyan maradna, amilyen. (Ezt a ... nagyon buta és igaztalan kampányt legyen szíves abbafejezni! Ha maga párkapcsolatnak fogna fel valamit, ő is alkalmazkodna a ... megváltozott geopolitikai helyzethez, és csak azzal az egy nővel kapcsolatban tervezne intervenciót. Oda viszont állandóan be akarna vonulni, mint "az a ruszki" 'Krajnába. Vagyis beküldené a hadseregét, aztán vagy sikerülne a megszállás, vagy nem. Reméljük az utóbbit...)

   Shadow az, Shadow. Szerintem ezt jobb, ha nem írom le.

   Boethia és Agrael meg azt szereti ha rend van körülöttük, és van egy rendszer, amihez igazodhatnak. Például mindig egy meghatározott időpontban csinálnak valamit, aztán egy másik időpontban valami mást. A tárgyaknak meg a saját helyükön kell lenniük, hogy könnyen és gyorsan megtalálhatóak legyenek. Meg a határidőkre is nagyon kényesek. (Ez Shadow "öröksége" lehet, mert az eredeti valami elképesztően trehány volt, King meg visszafogottan az). Nem az. (Dehogynem! A "ráhatásunk" nélkül kuplerájt csinálsz magad körül...)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://disszociatividentitaszavar.blog.hu/api/trackback/id/tr415840669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtoftheLife 2014.03.03. 14:49:12

King, ha neked az a fontos, hogy szeressenek, akkor hagyd, hogy szeressenek, legalább egy kicsit! Tudod minden kapcsolat kétoldalú, ezt ne felejtsd el soha :) Egyébként szerintem bizonyos mértékig igaz, hogy madarát tolláról, embert... Szóval érdemes megfigyelni, hogy ki milyen embereket gyűjt maga köré, mert az sok mindent elárul az illetőről.

"Ha maga párkapcsolatnak fogna fel valamit, ő is alkalmazkodna a ... megváltozott geopolitikai helyzethez, és csak azzal az egy nővel kapcsolatban tervezne intervenciót. Oda viszont állandóan be akarna vonulni, mint "az a ruszki" 'Krajnába. Vagyis beküldené a hadseregét, aztán vagy sikerülne a megszállás, vagy nem. Reméljük az utóbbit..."

Sithis egyedi humora az idő elteltével exponenciálisan egyre jobb és jobb lesz... már ha van még hová fokozni :) Ez valami zseniális volt.

Amúgy lenne egy kérdésem. Szóval...King, te hangulatember vagy? Vannak nálad "hullámhegyek" és "hullámvölgyek" ? Nagyon tetszett, ahogyan leírtad, hogy milyen életet szeretnétek, de arra azért még kíváncsi vagyok, hogy mi az, ami felvidít? Nem ilyen hosszútávú dolgokra gondolok, hanem valamire, ami pillanatnyi örömöt okoz?
Igaz,ez nem egy kérdés volt,de tényleg nagyon érdekel, remélem válaszolsz rá:)

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.03.03. 20:25:03

@ArtoftheLife: Igen, sosem engedtem senkinek, hogy szeressen, mert egyszerűen félek tőle. Ennek sok oka van, de legalább tudom, hogy mik azok. :)

Vagyis rólam azt árulja el, hogy deviáns vagyok, ezt eddig is tudtam. :D

Ugye? :)

Pillanatnyi örömet az szokott okozni, ha segíthetek valakinek, például fel tudom vidítani egy kicsit, és ezt valamennyire igénylem is.

Hangulatváltozásaim vannak, de nem a normális értelemben. Ha valaki nagyon, vagy folyamatosan megbánt úgy szoktam érezni, hogy "most már mindegy", és olyankor engedem, hogy Shadow "rendet csináljon", amíg nem akar fizikai agresszióhoz nyúlni. :( Azt hiszem ez tekinthető hangulatváltozásnak.

szerb 2014.03.04. 18:47:52

@King of Shadows: "Igen, sosem engedtem senkinek, hogy szeressen, mert egyszerűen félek tőle. Ennek sok oka van, de legalább tudom, hogy mik azok. :)"

Nos, a probléma itt kezdődik.....Ha valaminek ismered az okát, azt nem egyszerűen tudomásul kellene venni, hanem a magad javára kell fordítani. :) Pontosan mitől is félsz? Nyilván nem attól, hogy szeret valaki, hanem attól, hogy elveszíted.
Ez mindig mindenkivel előfordulhat, nem kivédhető sehogy. És igen, pocsék érzés, ha valami rossz történik, de ennél is rosszabb, ha soha semmi se..... King kedves! Te nagyszerű ember vagy,és ha hagynád, akkor ezt sokkal többen tudnák. :)
Tudod, ahogy olvastam ezt a postot, az jutott eszembe, hogy annyira nem is különbözünk mi többségiek tőled. Mert mi is történik, ha valamin bedühödsz? Előre tolod a Shadow-t, hogy tomboljon, én meg falhoz vágom a kávéscsészémet kávéstól. Egyszer olyasmit kérdeztél, hogy a nők általában gyerekesen beszélnek, ha tetszik nekik valaki? Nos, azt hiszem, hogy csak "Akakchija" tört előre. És még sorolhatnám, de ezzel csak azt akarom mondani, hogy a te belső rendszered "tagjai" nagyrészt bennünk is megvannak, csak éppen nincsenek "nevesítve".
Engem azért bővebben is érdekelne, hogy azon kívül, hogy szeressenek, és segíthess másokat, mik azok a dolgok,amik boldogabbá tennének, mi az, amit szívesen tennél, ha lehetőséged lenne rá, milyen munkát végeznél szívesen, mi az, ami még hiányzik az életedből?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.03.05. 05:08:37

@szerb: "Nyilván nem attól, hogy szeret valaki, hanem attól, hogy elveszíted."

Attól is. Ez egy kicsit bonyolult, de tervezek írni egy postot róla... :S

Azért a többségiek mégis egészen mások, mert náluk csak egy vélemény van, multiknál meg több. Egy alter rendszerint tartja magát a saját felfogásához, ami teljesen más lehet, mint a másik alteré. Összetett altereknél meg főleg így van...

Abszintpont (törölt) 2014.09.01. 20:26:45

@King of Shadows

A többségieknél csak egy vélemény van? Én vagyok erre az élő példa, hogy nem. :)

Ms. Blackstone 2014.09.03. 17:43:48

@Abszintpont: Én sem értem ezt a hozzászólást. Talán félreértettél valamit, nem?
süti beállítások módosítása