Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disszociatív identitás

Milyen multiplex személyiséggel létezni?

A külsősök önálló személynek tekintik az altereket?

2014. február 25. 09:00 - King of Shadows

   A napokban észrevettem egy beszélgetés során, hogy a külsősök személy szerint hozzám ragaszkodnak, és nem az egész rendszerhez, ami nagyon jól esett. Ezek szerint engem kedvelnek, önmagamért, és nem az egész társulatot, egységesen. Az már korábban is feltűnt, hogy még azok is velem szeretnek beszélgetni, akik nem tudják, hogy multi vagyok, ahogy azok is, akik tudják, de egy személyként kezelnek. Ezt már rég megfigyeltem más multiknál, de saját magammal kapcsolatban csak most vettem észre. Ebből a gondolatmenetből azonban jött a következő felismerés:

   Ha az ember ismer egy multit, mindig ott van a lehetőség, hogy az általa kedvelt alter egyszerűen eltűnik, akár hosszabb időre is (Mint bizonyos politikusok? Nem kell aggódni értük, úgyis elő fognak kerülni. Nehezebb megszabadulni tőlük, mint a kártevőktől, hidd el! Mármint a politikusoktól...). Ezzel a tudattal nem lehet könnyű együtt élni, ahogy láttam is másoknál. Olyan többségieknél, akik ismertek olyan multit, akinél némelyik alter hosszabb ideig is kontrollban tudott maradni. A "hosszabb idő" alatt, itt akár hónapokat kell érteni (De az még mindig jobb teljesítmény, mint némelyik talján kormányé, szóval...). Viszont minden multihoz "csomagban adják" (Package, you know! Package!) ezt a lehetőséget is, szóval vagy ezzel együtt kell elfogadni őket, vagy még időben le kell lépni, mert később csak rosszabb lesz (Akachi is ezt mondja a nőkre, ha hagynánk érvényesülni. De, épp ezért, nem hagyjuk. Persze nála ez csak szöveg, amiről azt hiszi, hogy menő...). A kevésbé központosított rendszereknél sokkal inkább előfordulhat az ilyesmi, mert ott nincs akkora erőfölénye egyik alternek sem, hogy a külső körülmények ellenére is kontrollban tudjon maradni (Márpedig a válság ide nem fog begyűrűzni, ezt már most mondom. Láttuk... Az az alter azóta sem tudta visszaszerezni az irányítást.).

   Azt hiszem ez megint kicsit szétszórtra sikeredett, de remélem így is érthető lesz. Egyszerűen nehéz az ilyesmit megfogalmazni úgy, hogy egy többséginek is érthető legyen ("Mert buta, tök buta! Nem! Látja!! Át!!! Nagyon buta! Annyira buta! Jaj, de buta! Mindjárt bedeepezek..." © by VV Charlotte). Érdekes, hogy más multikkal nem szokott ilyen gond lenni, velük simán el tudok beszélgetni ezekről a témákról.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://disszociatividentitaszavar.blog.hu/api/trackback/id/tr1005832487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerb 2014.02.26. 12:22:45

Szerintem ez teljesen természetes. :)))
Te vagy az, aki felveszed a kapcsolatot velünk, veled találkozunk először. Akinek eleve nem vagy szimpatikus, az a történet itt véget is ér, a többiek viszont apránként megismernek téged, és elfogadják a "többieket" is. Amennyire én tudom, ahhoz kell egyfajta
bizalom, hogy más alterek is megmutassák magukat, kommunikáljanak velünk. Persze, ezután is hozzád ragaszkodunk, de megkedvelhetünk más altereket is. (Igen Sithis, pl.téged.:))

"Ha az ember ismer egy multit, mindig ott van a lehetőség, hogy az általa kedvelt alter egyszerűen eltűnik, akár hosszabb időre is"
-Na, ilyenkor én azért mégiscsak aggódok......
Előfordult-e már olyan, hogy te kedvelsz valakit, de valamelyik alter ki nem állhatja?
Ha igen, akkor mit teszel?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.26. 19:54:00

@szerb: Igen, többnyire én "kezdek", bizonyos esetekben meg Sithis. Az csak akkor van, ha valaki "veszélyes" lehet, mert ő oda tud figyelni, hogy mit dumál.

Ha egy alter nem szeret valakit, nem kell figyelnie, amíg az illető közelében vagyunk. Ahogy nem kedvelt tevékenységeknél sem kell... :)

ArtoftheLife 2014.02.27. 16:38:12

Azt hiszem, én értem mire gondolsz... Érdekes érzés, mikor először rádöbbensz, hogy számítasz valakinek. Gondolom multiknál ez még bonyolultabb, de attól függetlenül többségieknél is előfordul. Egyébként egyáltalán nem gond, hogy csomagban adnak, de mikor eltűntél én kissé megijedtem, ugyanis furcsa tünetek vettem észre magamon. Napjában többször is késztetést éreztem arra, hogy megnézzem a blogot, aztán meg mindig hiányérzetem volt. Egyszerre tetszett, hogy Sithis jobban kibontakozott, mert sokat nevettem, másrészről hiányzott King:)

Azt azonban még nem tudtam megfejteni, hogy Sithis miért nézi a ValóVilágot? Talán valami burkolt politikai tartalmat rejt?:D

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.27. 17:51:32

@ArtoftheLife: Köszi, örülök neki, hogy hiányoztam. :)

Sithis a politikával is azért foglalkozik, mert ott lehet - pontosabban kell - manipulálni, ahogy a VV-ben is. Meg az egyik játékost nagyon kedvelem, és megkértem, hogy segítsen neki, ha tud, ahhoz viszont néznie is kell. Ha kiesik az illető, nem fogjuk tovább nézni. :)

ArtoftheLife 2014.02.27. 18:17:29

@King of Shadows: Ugyan, örülök, hogy ismét "látlak"! :)
Ezzel kíváncsivá tettél, megtudhatom ki az, akit kedvelsz? Nekem ugyan nem szokásom valóságshow-kat nézni, de az egyik ismerősöm bekerült, ezért láttam pár részt a legelején, azóta már nem követem, nem biztos, hogy képben vagyok, de azért kíváncsi lennék :) Egyébként véleményem szerint lehetne jó műsor, kicsit magasabban qualifikált emberekkel, idősebbekkel, egy olyan 30-40 korosztállyal. Alapvetően jól fel lehetne használni a manipulációs képességeket, és érdekes szituáció lehetne. Így viszont csak azt látni, hogy mindenki döglik egész nap, szemétdomb az egész villa(ezt egyszerűen én nem bírom sem nézni, sem elviselni), senki nem akar főzni(már ahogy tudom, mióta Laci kiesett). Na mindegy, a lényeg, hogy meguntam, és ennyi ember között, ha van is értelem valahol, az sajnos elveszik a tömegben...

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.27. 20:45:59

@ArtoftheLife: Sárit (Charlotte) nagyon kedvelem. :) Megtudhatom, hogy melyiküket ismered? Bent van még egyáltalán?

A takarítás olyan dolog, hogy senki sem fog azért takarítani, hogy mások negyedórán belül összeszemeteljék az egészet, pedig vannak olyanok, akik takarítanak, ha épp ráérnek. Meg Gigiék takarítottak a négyben, és mindig azt kapták, hogy nem takarítóműsorban szerepelnek. Ez is hatással lehet a dologra, ahogy Laci is megkapta, a "Főz-mos-takarít" jelzőt...

Sári tud főzni, és szokott is. Legalábbis az elején még főzött a többieknek, de meg tudnám érteni, ha most már nem csinálná...

ArtoftheLife 2014.02.28. 16:05:27

Legyen elég annyi, hogy még az elején "kidobták", btw. ő állt a legközelebb Csárlihoz. Minden értelemben. :)
A takarítást meg a főzést úgy értettem, hogy az a szomorú, hogy úgy kollektívan nincs rá igényük..pedig elvileg értelmes, egészséges, felnőtt emberek. De lehet azzal van a gond, hogy még nem felnőttek. Nyilván nem takarító meg főző műsor, de azért az elhanyagoltságnak is van határa. Meg jobb lenne, ha a műsor közben nem csak szar potyogna a tévéből. Már elnézést a kifejezésért. Persze, ha egy normális bekerül 11 másik hülye mellé sokkal nehezebb végigvinni, amit akar. Csárlinak meg igaza van, én se főznék meg takarítanék másokra(csak magamra). Vele nem volt semmi bajom. :) Korábbi szériákról meg nem tudok nyilatkozni..

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.28. 20:30:26

@ArtoftheLife: Akkor már csak kettő lehet az. :) "Tervezetten" vonult ki? Van egy olyan érzésem, hogy nem. Gondolom ez még nem TMI. :)

Ha egy olyan helyen laknál, ami csak átmenetileg az otthonod, és bármikor ki is tehetnek onnan, nem vagyok biztos benne, hogy Te például takarítanál. Ilyenkor mindig ott van az az érzés, hogy "Ő biztosan tovább lesz itt mint én, szóval takarítson ő!" mellé jön még az is, hogy azt, aki takarít be lehet támadni azzal, hogy betakarítja magát a döntőbe. Vagyis ezzel is revolverezik egymást, még ha nem is mondják ki nyíltan. :)

Ha Durci kiesik, egy "köpködőssel" kevesebb lesz... :D

ArtoftheLife 2014.02.28. 21:22:04

Véleményem szerint az összes eddigi kieső tervezetten, megrendezetten, előre megírt forgatókönyv szerint, koholt vádak alapján... Szóóóval :)Általában jók a megérzéseid?

Mi alapján szűrted le, hogy nem takarítanék? :-) Na jó, elismerem, túlzott takarításmániám abban az esetben nem lenne célravezető. Lehet, hogy igazad van. Kívülről könnyen beszélek. Mondjuk az nem érdekelne, hogy a többi mit gondol, mit mond arról, hogy mit csinálok. Ettől függetlenül becsavarodnék. Nem olvashatnék, nem írhatnék... képtelen lennék lemondani ezekről. Ja és a legrosszabb:emberek mindenhol, mindig.

Nincs már messze a vasárnap..:)

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.03.01. 01:46:45

@ArtoftheLife: Ha minden értelemben közel állt Sárihoz, akkor a férfire gondolok. Ha meg tévedtem, akkor kizárásos maradt a nő. Azt meg csak megmondhatod, hogy milyen nemű az illető :)

Egyszerűen abból, hogy ha takarítanál, "Vénkandúr" sorsára jutnál Te is, szóval sok választásod nem lenne. A takarítás meg így, vagy úgy, de "mellőződne".

Az egy dolog, hogy a többiek mit gondolnak rólad, de ha nagyon sulykolnak valamit, a nézők is el fogják hinni, és akkor kiszavaznak. Azok még a parlamentből is kiszavaznak, ha nem vigyázol... :D

ArtoftheLife 2014.03.01. 15:45:49

Férfi. Jók a megérzéseid!(?)

Azt azért ne feledjük, hogy vénkandúr is kandúr! :-)

A parlamentből még puskával is kikergetnek, ha nem vigyázok..

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.03.01. 21:36:52

@ArtoftheLife: Akkor már tudom. :) Nem megérzés, hanem Sithis vissza tudja fejteni az információt, ha akarja. Titkosszolgálat... :)

A parlamentből engem is majdnem kiszavaztak, mert mondtam egy beszédet (meglehetősen jó beszéd volt, egyébként...). Shadow adott is egy 72 órás ultimátumot...

Az utóbbi csak Sithis szövege, nem kell komolyan venni. :D
süti beállítások módosítása