Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disszociatív identitás

Milyen multiplex személyiséggel létezni?

Manipuláció és disszociatív identitás?

2014. február 11. 09:00 - King of Shadows

   Mostanában, hogy Shadow segítségével (én "idézőjelbe" tenném azt a szót, mert annyit segít, mint a KáDNéP, ami nem sok, valljuk be... - Meguntad az életed?) nagykoalícióban kormányzok, észrevettem, hogy mennyire igénylem mások manipulálását. Nélküle sosem tapasztaltam ilyesmit (Nem, mert Sithis sokkal körültekintőbben csinálná, de nem csinálja. Tényleg...), ezért gondoltam arra, hogy írok erről egy posztot. Lehet, hogy ez is egy kicsit összeszedetlen lesz, de erről nem tehetek - azt hiszem - ugyanis a fogalmazás nem tartozik Shadow erősségei közé (Ja! Én vagyok a hibás! Mindenért!! Lóf...t!!!). Azért kezdjünk neki, aztán lesz, ami lesz (Nyugi! Az "Összefogdosás" is így akar választást nyerni....).

 

   Egyedül sosem éreztem semmilyen késztetést arra, hogy irányítsak másokat, ebben biztos vagyok. Ez az igény csak akkor jelenik meg, ha Sithis vagy Shadow "besegít" nekem, akkor viszont nagyon erős lesz, és nehezen tudom visszafogni magam. Azt nem tudom, hogy felerősítik-e az érzelmi intelligenciámat (Felerősítem. De ezt már az elejétől kezdve mondtam neked.), vagy csak "használják" azt, ami amúgy is megvan, abban viszont biztos vagyok, hogy ez csak akkor jelentkezik, ha legalább egyikük "becsatlakozik".

   Itt fejteném ki a különvéleményemet, ha lehet. Ez a ... késztetés Kingben is megvan, és körülbelül ugyanolyan erősen, mint Shadownál, csak az előbbi másra (és máshogy) használja. Ezért akar annyira segíteni másoknak, és ezért érzi olyan jól magát ha ápolgathatja mások lelkét. Az végső soron manipulálás, amit csinál (és még csak nem is enyhe), csak ez senkinek sem tűnik fel, mert nem negatív irányú. Kingnek, saját magának sem, ezért nem is nagyon akarja visszafogni, emiatt meg nem is tudja, azt hogy kell csinálni.
   Shadow ugyanannyira képes rá, csak ő főleg semleges (bár öncélú) dolgokra használja. Annyi a különbség, hogy neki a gyűlölet ad elég "löketet" ahhoz, hogy ezt a képességét (is) "ki tudja kapcsolni", ha azt látja jónak. Közös irányításnál viszont mindkettő "lead" annyit a személyiségéből, hogy a tudatos gondolkodás nem tudja tartani magát az ösztönös viselkedéssel szemben. Mert ez (végső soron) egy ösztön, még ha ez egy meglehetősen ... furcsa kifejezés is rá. Ha megvan valakiben ez a képesség, az agy fejleszteni is akarja, ahhoz viszont használni kell. Többségieknél ez más, mert náluk a személyiséggel (kis eltérésekkel) párhuzamosan fejlődik ez is, de nagyjából felnőtt korig még úgy is irányítja őket. Van, aki később megtanulja tudatosan vezérelni és használni, mások meg ... kevésbé. Viszont ez mindenféleképp a személyiség integráns részévé válik valamennyire (főleg ha kontroll nélkül marad), így az illető hagyatkozni is kezd rá, valamilyen mértékben.

   Most, hogy Sithis mondja, eszembe jutott, hogy az eredeti is szeretett kavarni, és ő is kényszer hatása alatt csinálta, ha a más emlékeim nem tévednek (Igen. Egyébként a BK Vandája is ilyen. Szereti kavarni a ... langyos katyvaszt), és később Shadow is csinálta, amikor elszabadult, de ő sokkal durvábban és ügyesebben (Ezt Te tudod jobban, mert Te voltál ott, nem én...). Úgy látszik az eredetinek ez a képessége "átöröklődött" a "leszármazottaira" is (Csak ránk, hármunkra. Illetve én Shadowtól "kaptam", de nálam ez teljesen más...). Időnként el szoktam gondolkozni azon, hogy ő is képes lenne ugyanezekre, ha megmaradt volna, és főleg ha egyben? Vagy ehhez kellett a szétválás is? (Kellett. Nálunk azért lett ilyen erős, mert egymáson is használjuk, így tudunk gyakorolni, tehát fejlődik is. Többségieknél csak akkor javul, ha emberek közé mennek, mert kellenek hozzá a "kísérleti alanyok", még ha ők nem is tudják, hogy azt a funkciót töltik be.). Azt viszont továbbra sem értem, hogy Shadow miért tudja felerősíteni ezt a képességemet.

   Nem tudja. Shadow képes ... koncentrálni egy személyre, és emiatt tudod annyival jobban "leolvasni" az illetőt. Olyankor az agy figyelmen kívül hagyja a máshonnan érkező információkat (egyszerűen nem dolgozza fel azokat), emiatt nagyobb kapacitása marad a megfigyeltre, ezért is szűnik meg számodra a külvilág, amikor ezt csinálod. Az érzékszerveid olyankor is működnek, csak fölöslegesen, mert az általuk begyűjtött információ azonnal "megy is a szemétbe". Továbbá ez okozza a gyakori túlterheléseket is. (Right! Akkor már le is írhatnád, hogy mi az a "túlterhelés". Én tudom, de az Átlag Olvasó szerintem nem tudja, hogy miről beszélsz. Nagyrészt én sem tudom, de az nem érdekes.)
   A sz@rból hozzam vissza a kormányzást, értem ... Az agy rengeteg információt gyűjt be az ébrenléti periódusban, és ezek nagy része hosszú távon teljesen felesleges dolog. Utána (az alvásidőszakban) rendszerezi ezeket, és kidobál mindent, amit nem tart megtartásra érdemesnek. "Kiviszi a szemetet" (Téged is kivihetne már valaki, mint a V@lag Világban! Remélem kint is maradnál...) ha úgy jobban tetszik. Viszont, ha túl sok ilyen "hulladékot" szed össze, az már a hétköznapi működését is akadályozni kezdi, ezt neveztem el "túlterhelésnek". Olyankor azonnal elálmosodik az ember, ami az előbbiek után nem szorul különösebb magyarázatra. Illetve az agy ébrenléti állapotban is meg tudja csinálni ugyanezt, csak az erős fejfájást okoz. Komolyabb esetekben már szédülést, és enyhébb rosszulléteket is. Ugyanez van azoknál a többségieknél is, akiknek elég magas az EQ-ja az ilyesmihez. Vagy ha túl sok információt próbálnak befogadni egy ébrenlét alatt.

   Egyébként Shadow csak harcra használná azt a fókuszáló képességét, ha hagynám neki. Úgy ki tudja zárni a zavaró tényezőket, és csak az ellenfélre, vagy az ellenfelekre tud koncentrálni. Azt viszont eddig nem is gondoltam volna, hogy ez másra is jó lehet.

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://disszociatividentitaszavar.blog.hu/api/trackback/id/tr855809200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtoftheLife 2014.02.11. 19:20:00

Ezzel a manipulálással nekem csak az a gondom, hogy bár meg van a képességem hozzá, én általában rosszra használom fel. Vagyis inkább olyanra, ami nekem jó, viszont ez magában hordozza azt, hogy másoknak nem jó. Nagyon nem jó. De tudatosan megpróbálom visszafogni magam. Azt viszont nem tudom, hogyan fejlődött ki ilyen jól, mert gyakorlatilag nem túl sokat érintkezek emberekkel. Vajon ez is amiatt van, hogy a fejemben kielemzem? Hmmm...

Tetszett a poszt! :)

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.11. 19:48:22

@ArtoftheLife: "Vagyis inkább olyanra, ami nekem jó, viszont ez magában hordozza azt, hogy másoknak nem jó."

Sithis is azt csinálja (Nem csinálja... - Sithis). :)

"Tetszett a poszt! :)"

Pedig még nincs is kész, csak kitettem, mert nem tudom mikor fogom tovább írni... :)

szerb 2014.02.15. 20:21:23

@King of Shadows: Ez igen kollektív poszt.. :)
Addig nem kérdeznék, amíg nem fejezed be. Várható mostanában? Amúgy a hozzászólásokat, kérdéseket te olvasod mindig, vagy előfordulhat, hogy valaki más "megelőz"?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.15. 23:27:45

@szerb: Már készen van (amikor azt a kommentet írtam még nem volt). :)

Itt csak én olvasok önállóan, vagy Sithis. :)

A cserkész 2014.02.20. 22:55:36

ArtoftheLife nem vagy te skorpió?

Látom itt szépen művelik a"skizofréniát" ,a töbszöröe személyiségzavar is skizofrénia csak ott csak ketten vannak mivel rosszabb a helyzet köztök, vagyis a nagy az energiaszint,annyira nem birják elviselni egymást, úgy elvannak foglalva egymás "enyhénszólva rühellésével" hogy egy harmadiknak esélye sincs bekerülni a párbeszédekbe. Energiaszint jelentősebb csökkenése eseténesetén ha akettő valamennyire lenyugodott és igy emberek közé kerül akkor már esélye van egy harmadiknak vagy negyediknek hogy a rendszer nagyobb konfrontáció nélkül meg tudjon felelni a munkahelyi, közösségi elvárásoknak.

ArtoftheLife 2014.02.21. 17:22:11

Nem vagyok... bár van jó pár skorpió ismerősöm. Annyira nem foglalkoztat a horoszkóp.. de azért a skorpióismerőseimre igaz, hogy kegyetlen "nehéz" természetük van..

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.22. 01:31:46

@A cserkész: Lehet, hogy én vagyok tök buta, de ebből egy szót sem értek, a skorpión kívül. Arról legalább tudom, hogy egy veszélyes állat, rovar. Körülbelül *ekkora*, ha megharapna, meghalnék! Vagy csak nem vagyok eléggé zealot ahhoz, hogy lekövessem az ilyen ... aszkendált eszmefuttatásokat. Biztosan az utóbbiról van itt szó, ja.

Valamiért eszembe jutott még Józsi is, meg ez a szövege: "Akinek nincs esze, az mire okos?", de azt már nem tudnám megmondani, hogy miért pont ő, és miért pont az. Gondolom azért, mert én nem "GYÁRTOM a szöveget, hanem LOPOM!"...

Egyébként Sithis vagyok, mielőtt még valaki összezavarodna a stílus miatt. Tudom, hogy vannak olyanok, akik utálják (Igen, rólad beszélek! Tudom, hogy olvasod!),de ennyi tehetségem van gyerekek. A keservit...

Most eszembe jutott még Lord Zorbán is a "Térdre csuhások!" kiszólása miatt. Azt sem értem, hogy miért. Feltételezem, hogy az energiaszintje okozza, mert az övé több, mint KILENCEZEEER!!! ( youtu.be/QsDDXSmGJZA?t=26s )

szerb 2014.02.22. 10:08:02

@King of Shadows: Sithis :))))))).... El se tudom képzelni, hogy valaki utálna téged.... Mesterfokon műveled az iróniát, és én ezt nagyon bírom.... :)

A cserkész 2014.02.22. 11:18:37

Én nem beszólni akartam csak egy új elméletet akartam felvázolni(vagy inkább csak érinteni) ami még nem ismert orvosi körökben.

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.22. 14:03:15

@szerb: Köszi! Attól még van, aki utál, mert megosztó személyiség vagyok. Elsősorban azok, akiket megosztottam, de az legyen az ő bajuk...

@A cserkész: Beszólni én is csak a Kreml ablakain szoktam, valami olyasmit, hogy "Vladi, gáz van?". Azt, ami ez után történni szokott vele (hyperventilation, felgyorsult légzés), meg betudom az idegességnek. Vagy tényleg van ott valami gáz. Mert Oroszországban MINDEN szivárog...

Kistündérke 2014.02.22. 14:31:31

Szia Sithis!
Hogy vagy? :) Üdvözlöm Kinget, add át neki!
Én is bírlak, ha valaki utál téged, az meg az ő baja :)

A cserkész 2014.02.22. 14:38:00

Az oroszoknál biztos baj van....
Amúgy elnézést kérek az elmélet felvázolást egy másik topikban csináltam.
Plusz jól nyomod ezeket a tripla poénokat:D...

A cserkész 2014.02.22. 14:51:25

Ja oroszországban nem biztonságos többszörös személyiségnek lenni :D :D

(A személyiség fejlődésének fügvénye a társadalom fejlődésének a fügvénye.)

A cserkész 2014.02.22. 14:53:40

Azok meg nagyon le vannak maradva...

A cserkész 2014.02.22. 14:58:32

(Bocs ha váltásra késztet az okoskodásom)

Belső gondolatom: Majd én leszek itt a zseni! :D

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.22. 16:30:17

@Kistündérke: Szia! Elvagyok (foglalva), mint a retyó.

Köszönöm, átadom!

@A cserkész: Igen, az is váltást provokál. Meg azok a ... dolgok is, amikkel épp foglalkozom. Libyában most választják az Alkotmányozó Gyűlést, Tunisiának új tákolmánya van, Egyiptomnak is, az utóbbinál mindjárt elnökválasztás is lesz (legalábbis tervben van), Yemenben is el kellene már fogadni az új alkotmányt, márciusban küldenek egy Dragont az ISS-re, és most már vissza is akarják hozni a hordozórakétáját, és ez még a fele sem annak a sok dolognak, amire odafigyelek.

Tudok egyszerre több dologgal is foglalkozni, mint a nők, csak velük ellentétben én nem sírom el magam, ha összeborzolja (összemenyétezi?) a hajamat a huzat...

szerb 2014.02.22. 17:08:43

@King of Shadows: Sithis drága, aki nem oszt meg, az nem is személyiség.... (kivéve Kinget, aki túlságosan is jó mindenkihez...)

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.22. 17:36:36

@szerb: Megosztani a torrenten kell, kiosztani meg a fizetésnapon. Bocs! :)

AngelOfDarkness 2014.04.10. 10:39:42

"Körülbelül *ekkora*, ha megharapna, meghalnék!"
Véletlenül nem vipera volt az eredeti? ;)

A cserkész 2014.05.27. 23:40:33

King of Shadows A horoszkópod véletlenül nem levegő elemű?
süti beállítások módosítása