Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disszociatív identitás

Milyen multiplex személyiséggel létezni?

Nálunk, hogy működnek a dolgok

2012. február 10. 09:00 - King of Shadows

   Most egy kicsit foglalkozzunk a saját rendszeremmel is, amiben én töltöm be a domináns host szerepét. Emiatt az esetek nagy részében én irányítom a testet, engem láthatnak a külsősök, és én intézem a mindennapi teendőket is. Sosem gondolkoztam azon, hogy ez miért alakult így, egyszerűen csak így látszott jónak már a korai időszaktól kezdve, persze nem mintha sok választásom lett volna abban az időszakban. Shadowot már akkor sem lehetett előreengedni, tehát kizárásos alapon maradtam én. Később, a kialakult rendszernél bizonyos feladatokat már nem kellett ellátnom, azokat átvette a megfelelő alter. A rendszer dolgait például Sithis kezeli.

   Sithis - velem ellentétben - ismeri az összes altert, pontosan tudja, hogy kell megszervezni azok működését, és az alterként alkalmazható képességei is messze jobbak bármelyikünkénél. Vele rendszeresen állandó kapcsolatban állok, és normál helyzetben a többiek rajta keresztül kommunikálhatnak velem. Indokolt esetben közvetlenül - a megkerülésével is - ha engedélyt ad rá. Így sokkal könnyebb dolgom van, nem kell egyszerre sokfelé figyelnem, és nem zavarnak az egyéb feladataim végrehajtásában. Mivel "kifelé" egy személyként kell megjelennünk, nem árt ha gyorsan le tudom választani a többieket, ha nem tudnak semmi hasznosat hozzátenni az adott szituációhoz. Sithis meglepően erős is, a két másodgenerációson és a két protektoron kívül bárkit félre tud lökni, ha akar (ez általában jellemző a disszociatív identitásra, az ilyen altereknek erősnek kell lenniük, hogy rendet tudjanak tartani).

   Boethia és Agrael a két protektor. Ők tartják fenn a belső rendet és ők alkotják az "első védelmi vonalat" a külsősökkel szemben. A típusuk minden jellemző tulajdonságával rendelkeznek, tehát asszertíven és tömören kommunikálnak és csak az őket érintő témáról - kivéve ha utasítást kapnak rá, hogy több információt is kiadhatnak - . Bizonyos egyszerűbb feladatokat is rendszeresen velük végeztetek el, például számlák befizetése, vagy vásárlás a közértben, ezeknél ráérek akkor előjönni, ha van rá valami okom. A munkával kapcsolatos dolgokat meg Work intézi.

   Aztán itt van még Shadow, aki egy ... összetett alter. Ő is másodgenerációs, mint én, és a létrehozásának körülményei miatt olyan, amilyen. Leginkább egy agresszív és egy gyűlölet alter keveréke, emiatt mindkét típus jellemző tulajdonságai megtalálhatóak benne. Gyűlöli a többségieket, és ezt minden esetben ki is fejezi, ha lehetőséget kap rá, ugyanakkor tud nagyon agresszív is lenni, ha akar (de az agresszív alterekkel ellentétben nála ez nem alapállapot). Ő az egyetlen, aki bármikor képes szembe menni az egész rendszerrel, ha a saját szemszögéből azt látja jónak, ami onnan eredeztethető, hogy elsősorban saját magával törődik és utána esetleg másokkal. Eleve harcmániásra van kondicionálva, amit csak felerősített az, amit az eredetitől "örökölt". Valószínűnek tartom hogy az egész rendszert is azért hozta létre, hogy legálisan harcolhasson valakik ellen és, hogy legyenek olyanok, akik félnek - vagy legalábbis tartanak - tőle.

   Nem tudok rajzolni, tehát kénytelen vagyok analógiákra hagyatkozni, ha egy alterem kinézetét akarom megmutatni (ahogy a rendszeren belül látszódnak, a test természetesen nem alakul hozzájuk, pontosabban nem teljes mértékben). Shadow nagyjából így néz ki, legalábbis a szín, az alak, a karok és az ujjak hossza és kinézete nagyjából olyan.
A pofa, a pikkelyek és az extra végtag (tail) meg valami ilyesmi.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://disszociatividentitaszavar.blog.hu/api/trackback/id/tr774074871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ankaa (törölt) 2012.02.07. 14:04:53

A nevek alapján, ahogy elnézem, szerethetitek a szerepjátékokat. :)
Másodgenerációsok csak Ti ketten vagytok?
Mit értesz azalatt, amit Shadow az eredetitől "örökölt"? :( Uff, hát van egy kinézete, az biztos.
Amúgy minden alternek van valamilyen kinézete a rendszeren belül, pl. Neked is?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.02.07. 14:58:58

@Ankaa: Igen, szeretjük. :)

Igen.

Az emlékeit. :(

Igen. Én a test kinézetét használom. :)

pink ninja 2012.02.07. 18:27:18

ha te nem ismered az összes altert és nem kommunikálsz mindenkivel, akkor neked tök sok infó marad ki azokból az időkből, amikor nem te vagy a host. tudom van a napló, de mit te is írtad, az nem mindig hatékony :)

sithis pedig jó szervező is lehet, olyan mint egy munkahelyen a csoportvezető :)))

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.02.07. 19:22:11

@pillangod: Sosem naplóztam, Sithis megoldja nekem ezt is. :) Át tudja küldeni az emlékeket, ha szükség van rá, így ezzel nem (sem) kell törődnöm. :)

Sithis: Inkább olyan vagyok, mint a miniszterelnök. Nem (csak) azt kell nézni, amit mondok, hanem amit teszek...

pink ninja 2012.02.07. 19:25:50

@sithis: bocsi, hogy lecsoportvezetőztelek, mikor igazából miniszterelnök vagy :P :))))))

@King of Shadows: akkor mi volt az a fekete füzet vagy mi, ami néha eltűnik?

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.02.07. 19:36:30

@pillangod: :)

Azt nem magamról írtam. :) Más multik használják, vagy használták, én nem. :)

pink ninja 2012.02.07. 19:45:11

@King of Shadows: oksa vágom :) a te módszered jobbnak tűnik, fenntart a rendszer egy MINISZTERELNÖKöt ;), aki mindent intéz. klassz, kell egy nekem is :P

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.02.07. 20:26:59

@pillangod: Ha megnézed oldalt a linkeket, nem csak mi csináljuk ezt. Ez általában jellemző egy működő rendszerre. :)

Dralea 2015.04.20. 20:33:17

Szia King!
Tegnap kezdtem el olvasni a blogod, és eszméletlenül tetszik, nem tudok leállni vele. A legrégebbi bejegyzéstől kezdtem és haladok előre, de itt megakadtam kicsit, ugyanis a linkek amiket feltöltöttél Shadow kinézetéről, nem élnek már, pedig nagyon érdekelne. Szóval úgy döntöttem regisztrálok és megpróbálom megérdeklődni, hogy lehet -e ezellen tenni valamit :)

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2015.04.26. 00:38:17

@Dralea: Szia!

Bocsi, mostanában keveset vagyok a neten, de majd megpróbálok intézkedni, ha lesz egy kis időm.

Lutece 2015.05.21. 23:46:47

Kedves King,
Be kell valljam, nem teljesen látom át a blog.hu rendszerének működését, remélem megkaptad az üzenetem.
Lutece

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2015.05.31. 19:07:43

@Lutece: Igen, megkaptam! Bocs, csak nagyon el vagyok foglalva mostanában...

Lutece 2015.05.31. 23:34:27

@King of Shadows: köszönöm, már ez is elég megnyugtató.
süti beállítások módosítása